2009-03-28, 14:20
  #4489
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Så bomber ska inte ses som hot då..
Du är ju fan inte sann..

Tydligen så är bilspräningar inget allmänheten bör reagera på, utan snarare acceptera enligt en viss idiot. Ett barn var nära att stryka med men det är väl inte så värst mycket att bry sig om, det föds ju fler barn. Det är så här han resonerar.
Citera
2009-03-28, 14:41
  #4490
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Tydligen så är bilspräningar inget allmänheten bör reagera på, utan snarare acceptera enligt en viss idiot. Ett barn var nära att stryka med men det är väl inte så värst mycket att bry sig om, det föds ju fler barn. Det är så här han resonerar.
ja verkligen naiva uttalanden av Cissi..
Såna här bomber måste fördömas hårt och strängt, oavsett om folk kommit till skada eller inte..
Citera
2009-03-28, 14:42
  #4491
Medlem
Personligen tycker jag att det är värre att spränga en bil i en tätort än att en yrkeskriminell knäpper en annan yrkeskriminell på tu man hand.
Citera
2009-03-28, 14:44
  #4492
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Personligen tycker jag att det är värre att spränga en bil i en tätort än att en yrkeskriminell knäpper en annan yrkeskriminell på tu man hand.
ja det senare ser jag mer som en självsanering..
Citera
2009-03-28, 14:50
  #4493
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Personligen tycker jag att det är värre att spränga en bil i en tätort än att en yrkeskriminell knäpper en annan yrkeskriminell på tu man hand.

Sant, de får gärna syssla med självsanering, bara det sker under former där allmänhetens säkerhet kan garanteras.
__________________
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-03-28 kl. 14:52.
Citera
2009-03-28, 14:52
  #4494
Medlem
tma2662s avatar
Var domen mot medhi fel då han läxade upp driton? Eftersom det ju bara var "sanering".
Citera
2009-03-28, 16:04
  #4495
Medlem
Sicilianaren: Vad hade du sagt om en HA-medlems fru och barn hade varit i närheten av den där bilen? Hade det varit ok då också?
Citera
2009-03-28, 16:19
  #4496
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Sicilianaren: Vad hade du sagt om en HA-medlems fru och barn hade varit i närheten av den där bilen? Hade det varit ok då också?
Nej
Citera
2009-03-28, 16:22
  #4497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Nej

Kan du förklara lite närmare hur du resonerar där?
Citera
2009-03-28, 16:24
  #4498
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Kan du förklara lite närmare hur du resonerar där?
Jag vete fan. Man är ju inte helt konsekvent där känner jag. Sedan tycker jag inte att den grejen BMC gjorde var 100% korrekt, eller den var överdriven. Men så länge mobben här häcklar så kommer jag nog reta dem och försvara lite då och då.

Men du tänkte till och vinklade det bra.
Citera
2009-03-28, 16:27
  #4499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag vete fan. Man är ju inte helt konsekvent där känner jag. Sedan tycker jag inte att den grejen BMC gjorde var 100% korrekt, eller den var överdriven. Men så länge mobben här häcklar så kommer jag nog reta dem och försvara lite då och då.

Men du tänkte till och vinklade det bra.

Tack för svaret. Det har jag viss förståelse för
Citera
2009-03-28, 16:29
  #4500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jag vete fan. Man är ju inte helt konsekvent där känner jag. Sedan tycker jag inte att den grejen BMC gjorde var 100% korrekt, eller den var överdriven. Men så länge mobben här häcklar så kommer jag nog reta dem och försvara lite då och då.

Men du tänkte till och vinklade det bra.


Tycker du inte köttsäljaren bör sitta inne???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in