Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-26, 01:31
  #745
Medlem
Spinnacers avatar
Finns det någon Hall of fame-sektion på flashback? Denna tråd hade lätt varit kvalificerad isåfall.
2008-08-26, 01:33
  #746
Medlem
Fists avatar
Skit i den fjällan nu och ta nya tag! Men glöm inte att updatera oss!
2008-08-26, 05:20
  #747
Medlem
Lalaquins avatar
Obvious fake, why?

Hon pratar med båda personerna, rösten går inte direkt att operera om. Hon skulle vetat. Som mot argument kan vi säga att hon vet, men vill att han skall komma fram, vilket hade vart sött men aa, nä, hon hade väl bara tyckt han va pshyco som fortsatte.

Om hon gillar båda personerna så måste hon fatta att dom är de samma, visst man kan göra sig till och vara "olika", hålla koll på vilken som vet vad, ljuga etc. Men i grund och botten så har man samma tekniker till att dra igång konversationer etc, så blåögd är väl inte någon.

Har TS skaffat två mobiler för i sin förtvivlan förlänga slaget?

Det är ju väldigt obvious att tjejen gillar msn och telefon killen, samt inte bryr sig om affär och krogen killens utseende. Vad finns det för anledning för att fortsätta? Om man inte inser att allt man gör för att förlänga denna charad bara kommer göra slaget hårdare så är man rent av en jubelidiot.

Nä detta har gått lite förlångt för att kunna vara sanning.
2008-08-26, 07:01
  #748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chills.
Nääääää men det här köper jag bara inte. 6 minuter efter Treos uppdatering också. Aldrig!

Edit: Okej, Peter M kanske är en kompis till TS. Men jag är ändå skeptisk.


Yes... är polare till Treo... Å jag har som alla andra sagt till honom att det bara är att lägga ner men det är lättare sagt än gjort
2008-08-26, 11:16
  #749
Medlem
This_is_me_s avatar
Tycker synd om dig Treo. Det lät ju en aning tråkigt det där som hände på krogen. Men jag tror nog att du får ta det som att det inte är någon idé mer.
Det är nog lika bra att lägga ner. Det kommer nya tjejer.

2008-08-26, 15:26
  #750
Medlem
Quixotes avatar
Ge för fan inte upp. Du har lagt ner för mycket tid för att sluta upp med det här nu, tjejen gillade ju dig trots allt där ett tag. Det som gäller nu är att försöka få henne att glömma bort det dåliga och börja se framåt. Den hängivenhet som du visar henne är ju något som borde applåderas tycker jag, vart ska hon hitta en kille som tycker om henne, och offrar sig lika mycket som du. Han finns inte. Få henne att uppmärksamma detta så kommer hon att smälta. Tålamod, låt det ta sin tid, det är värt det!
2008-08-26, 16:01
  #751
Avstängd
TrollKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Ge för fan inte upp. Du har lagt ner för mycket tid för att sluta upp med det här nu, tjejen gillade ju dig trots allt där ett tag. Det som gäller nu är att försöka få henne att glömma bort det dåliga och börja se framåt. Den hängivenhet som du visar henne är ju något som borde applåderas tycker jag, vart ska hon hitta en kille som tycker om henne, och offrar sig lika mycket som du. Han finns inte. Få henne att uppmärksamma detta så kommer hon att smälta. Tålamod, låt det ta sin tid, det är värt det!


Ge inte upp?

Killen åker ju snart på besöksförbud

/
Hoppade på tråden häromdagen och plogade omedelbart igenom alla 750 poster och måste säga att detta var riktigt underhållande läsning!

-Mitt "råd" är att Ts ska gå i kloster ett tag för att få lite perspektiv på saker och ting!
2008-08-26, 16:52
  #752
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Ge för fan inte upp. Du har lagt ner för mycket tid för att sluta upp med det här nu, tjejen gillade ju dig trots allt där ett tag. Det som gäller nu är att försöka få henne att glömma bort det dåliga och börja se framåt. Den hängivenhet som du visar henne är ju något som borde applåderas tycker jag, vart ska hon hitta en kille som tycker om henne, och offrar sig lika mycket som du. Han finns inte. Få henne att uppmärksamma detta så kommer hon att smälta. Tålamod, låt det ta sin tid, det är värt det!

Försöker du få honom inburad eller mördad?? Visst att tråden varit underhållande men fortsätter han nu så riskerar han att dö när tjejen ger sig på honom i självförsvar!!
2008-08-26, 16:56
  #753
Medlem
Skitsamma. Det var inget.
__________________
Senast redigerad av Kalotten 2008-08-26 kl. 17:04.
2008-08-26, 17:21
  #754
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Glömde skriva en annan sak...

Efter att hennes syrra skällt ut mig på uteserveringen så fortsatte ju hennes terror därinne. Hon gick runt till varenda kompis och pekade ut mig så alla skrattade. Sen kastade hon vatten på mig och gick förbi och knuffade till mig resten av kvällen. Jag blev så ledsen att jag gick in på toan och grät.


Usch, din stackare, jag tycker faktiskt riktigt synd om dig.

Hoppas att du lärt dig av dina misstag och det går bättre i framtiden.
2008-08-26, 18:34
  #755
Medlem
Mintoluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Treo här men mår som sagt skit och allting kan fara åt helvete just nu. Lördagen gick ju som förväntat den också. Feting dissen av henne + att hennes syrra kom fram på uteserveringen och skällde ut mig inför alla! Sitter här och super ner mig nu ikväll i hopp om att morgondagen ska bli bättre utan tankar på henne. Tack för mig.

Trådjäveln kan stängas!

Hur gick det med att inte skämma ut dig igen?
Du är spolad, hur svårt det än är att förstå, och ja, det är ingen annans fel än ditt, om det hade varit en gång du gjorde fel, så visst, men nu fortsätter infinitum att göra misstag.
Vad hände? Skulle du inte låta henne vara på klubben?

Och om du när så förälskad att veckor känns som år, tycker du då inte hon är värd att kämpa för genom att hålla ut och faktiskt låta henne vara?

Nej, Treo, du är blåst på konfekten här, önskar bara du insåg det och kunde gå vidare, du verkar ha väldigt mycket tillgivenhet och kärlek att ge, och jag hoppas du hittar någon att ge den som ger lika mycket tillbaks.
2008-08-26, 18:43
  #756
Medlem
Än är ingen större skada skedd Treo Citrus! Lite skäll av tjejen + hennes syrra på krogen.. so what.. det har hon glömt nästa helg, och då ska du på igen tycker jag.. du får inte tappa tålamodet!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback