Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-25, 22:05
  #733
Medlem
Okrypterads avatar
Kära Treo, vad händer? Nu är det hög tid att komma och berätta för oss.
2008-08-25, 22:18
  #734
Medlem
Treo här men mår som sagt skit och allting kan fara åt helvete just nu. Lördagen gick ju som förväntat den också. Feting dissen av henne + att hennes syrra kom fram på uteserveringen och skällde ut mig inför alla! Sitter här och super ner mig nu ikväll i hopp om att morgondagen ska bli bättre utan tankar på henne. Tack för mig.

Trådjäveln kan stängas!
2008-08-25, 22:24
  #735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Treo här men mår som sagt skit och allting kan fara åt helvete just nu. Lördagen gick ju som förväntat den också. Feting dissen av henne + att hennes syrra kom fram på uteserveringen och skällde ut mig inför alla! Sitter här och super ner mig nu ikväll i hopp om att morgondagen ska bli bättre utan tankar på henne. Tack för mig.

Trådjäveln kan stängas!

Jo... Kvällen på vårt lokala stadshotell slutade faktiskt inte bättre än så...
Stod en meter ifrån Treo när hon kom och skällde över telefonsamtalet och blommorna... Hon var INTE nådig om man säger så...
2008-08-25, 22:31
  #736
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Treo här men mår som sagt skit och allting kan fara åt helvete just nu. Lördagen gick ju som förväntat den också. Feting dissen av henne + att hennes syrra kom fram på uteserveringen och skällde ut mig inför alla! Sitter här och super ner mig nu ikväll i hopp om att morgondagen ska bli bättre utan tankar på henne. Tack för mig.

Trådjäveln kan stängas!

Ahahahhaa

Vadfan trodde du, att kvällens skulle avslutas med passionerat kyssande? Du stalkade henne en gång får mycket denna gång, utskällningen var helt befogad. Du tycks fullständigt sakna självinsikt, tror du kommer skämmas för detta som fan om några år...om inte annat så borde du.
2008-08-25, 22:59
  #737
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Treo här men mår som sagt skit och allting kan fara åt helvete just nu. Lördagen gick ju som förväntat den också. Feting dissen av henne + att hennes syrra kom fram på uteserveringen och skällde ut mig inför alla! Sitter här och super ner mig nu ikväll i hopp om att morgondagen ska bli bättre utan tankar på henne. Tack för mig.

Trådjäveln kan stängas!


Hahaha...tja men alltså...hahaha...jag är ledsen men vad fan trodde du? Att du skulle bli förlåten efter allt det där? Jag är just nu ledsen för din skull för att du tydligen inte var ett troll...vilket jag var övertygad om. Jag är fortfarande inte säker på att du inte är det, men som sagt, trist om du inte är det.
Men jag kan tyvärr inte låta bli att skratta, det är viss humor för oss som läser.

Lycka till Treo, en dag kommer du också titta tillbaka och skratta. Och du, en tjej du inte vågar vara dig själv inför, hon är inte rätt heller. Du hittar den rätta och för helvete lär dig av misstagen och VAR ÄRLIG den gången!

Kram på dig
2008-08-25, 23:09
  #738
Medlem
Glömde skriva en annan sak...

Efter att hennes syrra skällt ut mig på uteserveringen så fortsatte ju hennes terror därinne. Hon gick runt till varenda kompis och pekade ut mig så alla skrattade. Sen kastade hon vatten på mig och gick förbi och knuffade till mig resten av kvällen. Jag blev så ledsen att jag gick in på toan och grät.
2008-08-25, 23:35
  #739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Hahaha...tja men alltså...hahaha...jag är ledsen men vad fan trodde du? Att du skulle bli förlåten efter allt det där? Jag är just nu ledsen för din skull för att du tydligen inte var ett troll...vilket jag var övertygad om. Jag är fortfarande inte säker på att du inte är det, men som sagt, trist om du inte är det.
Men jag kan tyvärr inte låta bli att skratta, det är viss humor för oss som läser.

Lycka till Treo, en dag kommer du också titta tillbaka och skratta. Och du, en tjej du inte vågar vara dig själv inför, hon är inte rätt heller. Du hittar den rätta och för helvete lär dig av misstagen och VAR ÄRLIG den gången!

Kram på dig
Tack så mycket BettyBoop80! Vi har varit oense många gånger och jag har inte direkt tilljöhr någon favorit till dig. Men sista postningen du gjorde så var trevlig mot mig och även denna gång. JAG LOVAR OCH VA ÄRLIG FÖR NÄSTA TJEJ!

Lite dragen nu,men tack för ditt svar och att stöttar mig. KRAM!
2008-08-25, 23:39
  #740
Medlem
varför lyssnade du inte bara på vad alla skrev...? var det verkligen sååå svårt att låta henne vara ett par veckor...?
2008-08-25, 23:43
  #741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -razor-
varför lyssnade du inte bara på vad alla skrev...? var det verkligen sååå svårt att låta henne vara ett par veckor...?
Jag är förälskad och ett par veckor är år för mig...
2008-08-25, 23:43
  #742
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -razor-
varför lyssnade du inte bara på vad alla skrev...? var det verkligen sååå svårt att låta henne vara ett par veckor...?

Om jag ska vara helt ärligt tror jag inte att det hade räckt i detta fallet. Om de berättade för alla och slängde vatten på honom så hade det nog inte ändrat sig på några veckor. Om man sprider ut allt så inte fanken blir man ihop med honom senare. Men jag hoppas ju att jag har fel

Treo: minns jag inte fel så var det du som var arg på mig för ett tag sen...jag sa en sanning som du inte gillade om jag inte minns alldeles fel Men det är skit ihop nu, jag har bara velat att det ska gå bra för dig så det fortsätter jag med!! Som sagt, lycka till å var försiktig med spriten!
2008-08-26, 01:15
  #743
Medlem
chills.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter M
Jo... Kvällen på vårt lokala stadshotell slutade faktiskt inte bättre än så...
Stod en meter ifrån Treo när hon kom och skällde över telefonsamtalet och blommorna... Hon var INTE nådig om man säger så...

Nääääää men det här köper jag bara inte. 6 minuter efter Treos uppdatering också. Aldrig!

Edit: Okej, Peter M kanske är en kompis till TS. Men jag är ändå skeptisk.
__________________
Senast redigerad av chills. 2008-08-26 kl. 01:53.
2008-08-26, 01:20
  #744
Medlem
Amex88s avatar
Stay in there bro!
Keep fighting the good fight!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback