Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-05, 17:46
  #865
Medlem
jepasartres avatar
Har nu efter att länge bara läst på Flashback valt att skaffa konto bara för att kunna besvara denna tråden! Hyllningar till Treo för en underhållande och spännande tråd. Har följt denna tråd från starten och kan inte längre hålla mig från att ge några kommentarer.

Om TS är ett troll och tråden inte är sann så tackar jag ändå för en underhållande historia.

Om tråden faktiskt overkligt nog är sann, vilket jag tror är fallet, så vill jag säga detta: Krya på dig och lycka till med 18-åringen! Man lever bara en gång och man ska följa sitt hjärta. Ni hade ju en bra kontakt ett tag och hon verkade tycka om dig på riktigt! Hoppas hon ändrar sig och vill ha dig igen! Lycka till!
2008-09-07, 12:48
  #866
Medlem
Shiaarabs avatar
Kom igen nu TS, uppdatera!
2008-09-07, 13:46
  #867
Medlem
huggans avatar
Jepasartre, jag tror inte det är det smartaste av han att fortsätta stalka denna 18-åring. Han behöver fan lära sig att man inte kan få allt man vill ha här i livet, speciellt inte genom metoderna han använder

Otroligt underhållande läsning i vilket fall som helst, hoppas tråden är uppdaterad nästa gång jag tittar in.
2008-09-07, 14:10
  #868
Medlem
jepasartres avatar
huggan, nu menar jag ju såklart inte att han ska stalka henne. Lägg av! Jag menar bara att han inte ska ge upp. Att han någon dag snart framöver kan få en bättre relation till henne, börja umgås igen och kanske få ett förhållande med tjejen. Det är säkert något han vill.

Det är ju helt klart att han har väldigt starka känslor för tjejen. Jag tror i alla fall att han ännu är väldigt förälskad i henne, det är ju ingen tvekan om det. En sån kraftig förälskelse som han har för henne går ju inte över på bara några dagar (troligen inte ens månader). Men det är ju också fint på något vis! Så ja, jag hoppas att han inte ger upp!
2008-09-07, 16:50
  #869
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiaarab
Kom igen nu TS, uppdatera!
Han har nog inte hittat något psykintyg på nätet som han kan sno så nu får han snickra ihop ett eget, det tar nog lite tid.
2008-09-07, 17:42
  #870
Medlem
Troll troll troll troll troll troll
2008-09-07, 22:15
  #871
Medlem
This_is_me_s avatar
Detta var dåligt! Var är uppdateringen?
2008-09-08, 00:11
  #872
Medlem
Ari.Golds avatar
Nu är säkert saken utagerad, men ett alternativ är att inte använda den fejkade profilen, utan att ta kontakt med den nya och använda dig av det du lärt dig om henne när du raggar.
Om du får henne att nappa direkt så kan du ju föreslå saker och ting som du vet att hon gillar.
2008-09-08, 01:49
  #873
Medlem
SionsDiamants avatar
O herre jävlar, har precist läst 73 sidor på raken, tog ett par timmar. Vill tro att det är sant och att Treo inte är ett troll. Tror helt seriöst att detta kan bli en bra film (även om "Hundtricket" tangerar handlingen).

En tråd helt i klass med Böglyftet och Slagsmålet i Oxie!
2008-09-08, 01:57
  #874
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Han har nog inte hittat något psykintyg på nätet som han kan sno så nu får han snickra ihop ett eget, det tar nog lite tid.

Eller så har han väl åkt in på psyket igen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback