2008-09-26, 08:26
Medlem
Jole25s avatar
Själva idén är genialisk men tyvärr får inte F&F fram huvudkonceptet i programmet. Dom måste bli mer hatbara. Dom försökte det nu i sista programmet. Jag hoppas att med tiden att dom lyckas bli det. Ju oftare dom vinner ju mer kommer folk att hata dom. Dom måste dock ta in utmanare som är lite ödmjukare och inte ngra som hotar med att piska dom innan det ens börjat för dom förlorar min sympati direkt.
Citera
2008-09-26, 10:14
Medlem
uppgjort

Varför får jag känsan av att programet är uppgjort för att dom ska vinna..? F6F alltså
Senast redigerad av LAL-lakers 2008-09-26 kl. 10:24.
Citera
2008-09-26, 11:30
Medlem
cnasiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL-lakers
Varför får jag känsan av att programet är uppgjort för att dom ska vinna..? F6F alltså

Absolut inte, tycker att tävlingarna har varit fair, och F&F har ju en enorm fördel av att vara två, men det är också spelets regler. Däremot har de som utmanat vart helt värdelösa, kanske av nervositet, kanske av något annat...

Höjdpunkterna eller bottenpunkterna under säsonger har absolut varit i kunskapstesterna. Jag vill inte påstå att jag är bra på geografi men förnedringen vi sett i VKSF&F på den fronten slår ju sanningens ögonblick

Alla vet att titanic gick från europa till usa, hur fan kan man tro att titanic sjönk i nordpolen? Och att stockholm är ett landskap...

Sammanfattningsvis så har det här programmet så sjukt mycket potential, men det kom inte ens nära denna säsongen. Nu glömmer vi detta och väntar in Boston s2!
Citera
2008-09-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Den lilla cirkeln bredvid stjärnan är ju där de egentligen pekar, så hon är ju borta i Vitryssland o velar.

Förklarar väl till viss del förvirringen men att påstå det var "...i princip så långt ifrån Danmark man kan komma" är inte bara att ta i. Lithauen/Vitryssland (där hon isf har sin markör) ligger inte i Asien direkt.
Senast redigerad av BrooklynHeights 2008-09-26 kl. 12:20.
Citera
2008-09-26, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmannen
Synd Jessica.
Mecka ligger inte i Ukraina.
dessutom var det så jävla uppenbart att filip missade "peka på peking". Han har ju varit där. Och hon chansade ju bara
Citera
2008-09-26, 12:34
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
dessutom var det så jävla uppenbart att filip missade "peka på peking". Han har ju varit där. Och hon chansade ju bara

Tänkte på det också, han var 50 mil fel?
Citera
2008-09-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Tänkte på det också, han var 50 mil fel?

Ja, det är nog en sisådär 50 mil från Kinas östkust till västra gräns. Det låter rimligt.
Citera
2008-09-26, 14:33
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
Vet inte om det är jag som ska skämmas?
Tycker att detta ser ut som ganska så nära Danmark: http://img174.imageshack.us/my.php?image=12258093ki8.jpg

Om du vill se det i rörlig bild så är länken här: http://kanal5.se/web/guest/656/-/k5videoplayer/single/37312/none/

Edit; såg att dom har billiga kartböcker på adlibris.com (bara ett tips).
Precis som uNderdog_101 sade, det är där den lilla cirkeln under stjärnan som man markerar med.
Där hon satte sin cirkel ligger INTE Danmark, inte ens i närheten.

Citera
2008-09-26, 15:04
Bannlyst
Ang mitt tidigare skämt:

För det var ju det ett skämt, jag har inga kompisar irl och absolut inte i kanal 5 studion så jag förstår inte hur det kunde låta trovärdigt ens.

Dessutom drog rozze samma skämt på bloggen.
Citera
2008-09-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Precis som uNderdog_101 sade, det är där den lilla cirkeln under stjärnan som man markerar med.
Där hon satte sin cirkel ligger INTE Danmark, inte ens i närheten.

Nog för att jag skrev vid, men du verkar se sämre än vad jag trodde från början.

Men nej för det ligger ju somsagt "...i princip så långt ifrån Danmark man kan komma" för att citera dig själv. Spelar ingen roll att det var stjärnan över Danmark som jag såg när jag tittade in i tv-rummet, då du i princip menar att det ligger i en annan världsdel och nästan så långt ifrån man kan komma.

Tror dom fortfarande har billiga Atlas kvar till dig
Citera
2008-09-26, 18:21
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
Nog för att jag skrev vid, men du verkar se sämre än vad jag trodde från början.

Men nej för det ligger ju somsagt "...i princip så långt ifrån Danmark man kan komma" för att citera dig själv. Spelar ingen roll att det var stjärnan över Danmark som jag såg när jag tittade in i tv-rummet, då du i princip menar att det ligger i en annan världsdel och nästan så långt ifrån man kan komma.

Tror dom fortfarande har billiga Atlas kvar till dig

Pricken är vid Baltikum, Ryssland, Tyskland m.fl. också. Vart vill du komma egentligen?
Citera
2008-09-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnasius
Alla vet att titanic gick från europa till usa, hur fan kan man tro att titanic sjönk i nordpolen? Och att stockholm är ett landskap...
:
Haha ja herregud...
När han sa "Stockholm" när dem skulle nämna landskap blev jag lite smått chockad, "Sa han verkligen Stockholm?" osv osv...
Så sjukligt pinsamt, ännu värre när dem kommer med töntiga ursäkter efteråt, t.ex. "Nej hur tänkte jag där".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in