2008-09-26, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi Långstrmp
Jag ger mig fan på att den töntiga nörden som fick minst med röster hade gjort mycket bättre ifrån sig än döskallen.

Vad säger att han skulle vara bättre i Ölunderläggskastning, skidor, brottning eller någon av de andra sporterna, tärning?

Jag vet inte vad som krävs för att vinna men ingen av de som tävlat hittils har haft det.
Citera
2008-09-26, 01:38
Medlem
Varför ska hon pussa och hoppa upp i deras famn osv hela tiden? Tror hon det är OK bara för att man är av det motsatta könet? Jag blir äcklad, och det ser Filip och Fredrik också ut att bli. Jävla husvagnsluder.
Citera
2008-09-26, 01:45
Medlem
playmates avatar
Det här var nog tyvärr det sämsta jag sett med FF. De såg inte ut att ha kul en enda gång utan allt kändes som om det var på blodigt allvar. Kändes inte som Filip och Fredrik helt enkelt
Citera
2008-09-26, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Vem fan skulle inte kunna slå Filip och Fredrik?

De tar ju medvetet med antingen nörden som är allmänbildad eller träningsbögen som är totalt obildad som kandidater...

Mekka i Europa? Karl den tolfte dog vid Lützen?

Suck....

Svenska folket som röstar ditt grottmongo, men du tror väl på riktigt att det verkligen är uppgjort. Jaja, tro de då. Jag orkar inte argumentera.

Vilken jävla klago-tråd det här är! Jag tyckte hon kämpade bra, som alla andra utmanarna gjort. Men såklart så kan svenskar inte ge andra medmänniskor cred för att man gjort något bra, närå.. Själv är man ju störst bäst och vackrast, kan mest osv osv. Jisses. Att fälla massa idiotiska kommentarer om henne är ju sandlåde-nivå!

Jaja, whatever.
Citera
2008-09-26, 02:29
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Y0dA; Med tanke på att det verkar som om de får träna på grenarna innan/off-cam så tycker jag inte det spelar någon större roll.
Fast frågan är om de får göra det i de "enklare" grenarna som t.ex. ölunderläggskastning.
Citera
2008-09-26, 02:34
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Det här var nog tyvärr det sämsta jag sett med FF. De såg inte ut att ha kul en enda gång utan allt kändes som om det var på blodigt allvar. Kändes inte som Filip och Fredrik helt enkelt
Fast på sätt och vis så är det ju inte deras program heller. De är ju mest med som tävlande och hålls ju tillbaka en del av Oldsberg som inte tillåter dom att sväva ut allt för mycket. Dessutom så är det ju ett inköpt programkoncept och de är ju sannolikt inte med och väljer ut grenar själva.
Citera
2008-09-26, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Visst hör Danmark till den norra delen. Men hon hade sin markör långt öster och söder ut.
I princip så långt ifrån Danmark man kan komma. Du trodde med andra ord att Danmark låg där hon hade sin markör.

Vet inte om det är jag som ska skämmas?
Tycker att detta ser ut som ganska så nära Danmark: http://img174.imageshack.us/my.php?image=12258093ki8.jpg

Om du vill se det i rörlig bild så är länken här: http://kanal5.se/web/guest/656/-/k5videoplayer/single/37312/none/

Edit; såg att dom har billiga kartböcker på adlibris.com (bara ett tips).
Senast redigerad av BrooklynHeights 2008-09-26 kl. 02:56.
Citera
2008-09-26, 03:04
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
Vet inte om det är jag som ska skämmas?
Tycker att detta ser ut som ganska så nära Danmark: http://img174.imageshack.us/my.php?image=12258093ki8.jpg

Om du vill se det i rörlig bild så är länken här: http://kanal5.se/web/guest/656/-/k5videoplayer/single/37312/none/

Edit; såg att dom har billiga kartböcker på adlibris.com (bara ett tips).

Den lilla cirkeln bredvid stjärnan är ju där de egentligen pekar, så hon är ju borta i Vitryssland o velar.
Citera
2008-09-26, 03:17
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y0dA
Fast på sätt och vis så är det ju inte deras program heller. De är ju mest med som tävlande och hålls ju tillbaka en del av Oldsberg som inte tillåter dom att sväva ut allt för mycket. Dessutom så är det ju ett inköpt programkoncept och de är ju sannolikt inte med och väljer ut grenar själva.
Håller med. Kan inte vara lätt när folk förväntar sig att de ska vara tokroliga så fort de syns i tv-rutan, samtidigt som de själva (tydligen) vill prova lite nya koncept och inte bara köra fjorton säsonger High Chaparall.

@ frågan om vilken utmanare som skulle kunna slå dem ligger mina slantar på någon som har deras typ av kunskap. Inte någon med mer muskler än allmänbildning á la Håkan Rosvall utan någon som har möjlighet att vinna i "kunskapsgrenarna". Nörden som blev bortröstad den här veckan hade nog haft hyfsade chanser.
Citera
2008-09-26, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Den lilla cirkeln bredvid stjärnan är ju där de egentligen pekar, så hon är ju borta i Vitryssland o velar.

Polen/Ukraina nånstans, bara en sån sak är ju rätt rolig. Visst kanske man inte hört just ordet Mekka allt för ofta, men inte fan tror man att det är något europeiskt. Eller gör man det?

Det var nog hennes "Stockholm"
Citera
2008-09-26, 06:25
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecn
Jo, men detta var ju en inköpt programidé.

Äntligen kom den
Citera
2008-09-26, 07:34
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theSyndicate
Du kan ju inte kolla vad TV5 gör det ju bara fusk för att de skall slippa betala. De frågar henne vad hatar du, så säger hon vatten och va gör de då, jo håller andan. Botten napp det var kul men nu får det vara bra

Du skulle börja jobba med att producera TV, det skulle bli väldigt intressant...
Du tror inte att man har ett körschema som är färdigställt sedan tidigare?
Du tror att man helt plötsligt slänger in en gren som från början inte var planerad? Du tror att man riggar upp denna gren lite improviserat och chansar med vilka kameravinklar man ska ha?
Du tror att bottennapp är två ord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in