2008-09-26, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Pricken är vid Baltikum, Ryssland, Tyskland m.fl. också. Vart vill du komma egentligen?

Att när jag tittade på TV:n så var stjärnan över Danmark. Såg ingen ring från 4 meters avstånd till TV:n under de fem sekunder jag kunde konstatera att våran kära Jessica var ute och cyklade.

Att sen ringen skulle vara "...i princip så långt ifrån Danmark man kan komma", citerat från Clarity, har jag svårt att se.

Ringen ligger nog som jag tidigare skrev på Lithauen/Vitryssland eller möjligen norra Polen.
Senast redigerad av BrooklynHeights 2008-09-26 kl. 18:36.
Citera
2008-09-26, 18:52
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
Att när jag tittade på TV:n så var stjärnan över Danmark. Såg ingen ring från 4 meters avstånd till TV:n under de fem sekunder jag kunde konstatera att våran kära Jessica var ute och cyklade.

Att sen ringen skulle vara "...i princip så långt ifrån Danmark man kan komma", citerat från Clarity, har jag svårt att se.

Ringen ligger nog som jag tidigare skrev på Lithauen/Vitryssland eller möjligen norra Polen.
När du tar meningen ur sitt sammanhang låter det väldigt konstigt. Givetvis menade jag inom Europa. Det förstod nog även du.

T:
Blir det en till säsong? Lite halv hint från FF's sida i slutet av programmet.
Citera
2008-09-26, 18:54
Medlem
Det är väl klart för en säsong till, däremot är inte oldsberg helt spikad då det måste förhandlas lite med svt. Enligt sveriges säkraste källa, Aftonbladet.
Citera
2008-09-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
När du tar meningen ur sitt sammanhang låter det väldigt konstigt. Givetvis menade jag inom Europa. Det förstod nog även du.

No offense men då använder man väl knappast de orden du skrev.

Känns som att det blev mer personligt tjaffs i tråden, än vad den egentligen handlar om. Var inte jag som attackerade från start heller och om du vill någonting mer så kan vi nog ta det via PM. Slipper andra läsa allt tjaffs och moderatorn använda saxen. Aight?
Citera
2008-09-26, 19:14
Medlem
aCeees avatar
Tyckte idéen var mycket bra men programmet var sådär på grund av det lama utmanarna!
Varför tog de inte in lite folk med riktigt spirit.. de som varit med har bara varit "halvdanna", och inte alls roliga!!
Citera
2008-09-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
Tyckte idéen var mycket bra men programmet var sådär på grund av det lama utmanarna!
Varför tog de inte in lite folk med riktigt spirit.. de som varit med har bara varit "halvdanna", och inte alls roliga!!

Jag tror F&F vill ha den typen utav människor i programet. Lite av halva grejen.
Citera
2008-09-26, 19:25
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrooklynHeights
Jag tror F&F vill ha den typen utav människor i programet. Lite av halva grejen.
Jag hade tyckt det va kul om det körde en "Vem kan slå Filip&Fredrik"/"100 Höjdare"
Ta med lite roligt folk, som pratar lite.. de som varit med har ju varit stumma.
Citera
2008-09-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theSyndicate
Du kan ju inte kolla vad TV5 gör det ju bara fusk för att de skall slippa betala. De frågar henne vad hatar du, så säger hon vatten och va gör de då, jo håller andan. Botten napp det var kul men nu får det vara bra

ja för 1,5 miljoner är så otroligt mycket pengar...
Citera
2008-09-27, 01:29
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaAzZ
ja för 1,5 miljoner är så otroligt mycket pengar...
flash flash
Citera
2008-09-27, 11:42
Medlem
moviemovies avatar
Folk brukar prata om super-allmänbildade F&F. Men efter att ha sett geografi-grenen mot tjejen senast så blev jag inte så imponerad av Filip. Jag har sett honom i action i flera grenar innan och i På Spåret, och stundtals är han riktigt vass. Speciellt i känna igen folk var han bra på.

Så till poängen. Jag tror nog att de flesta här inne som kan lite om geografi skulle ha stor chans att slå Filip i den grenen. Jag tror att de flesta här inne vet vart Tokyo ligger. Jag tror även att de flesta hade satt sin pekare längre söderut i Japan. Är rätt säker på att de flesta även hade prickat Dakar ganska lätt. Så så imponerande var han inte i den grenen. Han hade tur att hon inte hade en aning om vart allt låg. För hade hon haft det så hade det varit 50/50 om vem som skulle få poängen då han aldrig satte sin prick rätt på eller jävligt nära.
Citera
2008-09-27, 12:48
Medlem
Precis! Pinsamt låg nivå på som han mött har varit en stor bidragande orsak till att han vunnit dessa grenar. Framförallt den senaste, Jessica, var ju helt borta och måste bott under jord under hela sitt liv och inte sett en karta, läst en bok, gått i skolan eller någonting... alternativt är en av de mest obegåvade människorna på denna jord.
Senast redigerad av JAE 2008-09-27 kl. 13:24.
Citera
2008-09-27, 14:11
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theSyndicate
Du kan ju inte kolla vad TV5 gör det ju bara fusk för att de skall slippa betala. De frågar henne vad hatar du, så säger hon vatten och va gör de då, jo håller andan. Botten napp det var kul men nu får det vara bra

TV5?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in