2008-09-12, 14:25
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Någon mer än jag som tycker att oldsberg förstör hela programmet? Vem fick den briljanta idén att ha med den gubbfan i showen?

Ja, han pratar ju helt sjukt långsamt. Man somnar när han ska förklara reglerna.
Citera
2008-09-12, 14:58
Medlem
Vad händer om ingen utmanare vinner? Eller är det tillräckligt uppgjort för att det inte ska hända?
Citera
2008-09-12, 16:31
Medlem
Om man skriver ner alla Håkans genidrag:
-Schweiz är med i Eu
-Stockholm är ett landskap
-Han matematiska kunskaper=0
-Han tror att Ukraina ligger i Finland

Har jag glömt något?
Citera
2008-09-12, 16:47
Medlem
Lelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Någon mer än jag som tycker att oldsberg förstör hela programmet? Vem fick den briljanta idén att ha med den gubbfan i showen?

Håller... med... dig... på.. den... punkten.. faktist.. och... fyller.. ut.. med onödiga ord gör han också faktist om man själv får nämna det.
Citera
2008-09-12, 16:51
Medlem
Psace_Medentias avatar
Grattis Filip och Fredrik till en välförtjänt seger. Ni vann rättvist mot en man som tror att Stockholm är ett landskap och att Schweiz är med i EU... vad tänker den där Rosvall med egentligen??
Citera
2008-09-12, 16:58
Medlem
köpenhamns avatar
Oldsberg är skön och programmet är underhållande. Överlag roliga tävlingsmoment. Förutom den sista. Fett sunkig.

Det är fortfarande oförståeligt hur han kunde suga så mycket på triathlonen. Pajade cykeln eller?
Citera
2008-09-12, 17:08
Medlem
effses avatar
är det ingen mer än jag som tycker att Håkan är lik han som spelar Luke i "The O.C"?

http://tv.popcrunch.com/wp-content/u...is-carmack.jpg

Lite lika är dom allt..
Citera
2008-09-12, 17:52
Medlem
Stupizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av effse
är det ingen mer än jag som tycker att Håkan är lik han som spelar Luke i "The O.C"?

Lite lika är dom allt..
ne de är nog bara du.
Citera
2008-09-12, 17:58
Medlem
Håller med om att Oldsberg inte gör någon lysande insats. I "På spåret" tycker jag han allt som oftast är klockren. I detta program verkar han ofta vara dåligt förberedd och staplar sig fram i meningarna och säger fel titt som tätt.

Detta är iofs bara första veckan (har ju hållt på med "på spåret" i mååånga år), förväntar mig förbättring till nästa!

Programmet i sig är verkligen ingen höjdare heller, roligast är grenarna vid quiz-bordet eller vad det kallades.
Citera
2008-09-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av effse

Lite lika är dom allt..

Jag tycker han är någon blandning mellan Stiffmeister och Luke.

I övrigt, alla pratade om hur sympatisk Håkan var hela programet, jag höll inte med utan tyckte lite illa om honom. Visst han var inte elak men det var något med hans personlighet...
Citera
2008-09-12, 18:35
Medlem
Lastbils avatar
Håkan är en typisk sån killle som de flesta haft i sitt fotbollslag. Han persionifieras som träningsvillig och har inte bommat en träning på tio år, men ändå blir han inte bättre utan gör bara korta inhopp varje match där han gör bort sig utav hevlete.
Citera
2008-09-12, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Om man skriver ner alla Håkans genidrag:

-Han tror att Ukraina ligger i Finland

Har jag glömt något?

Detta kan förklaras genom att på spelet Risk ligger Ukraina vid Finland. Månne har Håkan spelat mycket Risk i sina dar? Kanske är det Risk som är hans grej? Nä, just det. Han åkte ut. Aaaaaaaaaaahahaha, men gud! Vilken sopa. Håkan är du här eller? Nähe. Stick åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in