" -Stockholm!" Håkan R 080911 22:19 - milstolpe i svensk TV-historia.
Haha! Så jävla kul hur han taggar till och skakar loss inför geografitävlingen. Fredriks tävlingsinstinkter vid ölunderläggskastningen var också rätt roliga, inte ofta man får höra så mycket svordomar i TV. Satt och hoppades på bänkpress eller marklyft som avgörande gren, men icke!
Tror att Stockholmsögonblicket kan bli något utav en tittarstorm på YouTube. Hoppas den kommer ut snart. Första som lägger ut den lär få många tittar iaf
Boston tea party va inget vidare i mina ögon och de senaste instalationerna av 100 höjdare har varit helt bedrövligt dåliga. Detta är kul.
Blev förvånad dock vilka problem de verkade ha med OS-städer men framförallt landskapen. Jag skulle med lätthet på väldigt snabbt räkna upp iaf 20 av dom
Roligt när Håkan svor och lät besviken och sa konstiga saker hela tiden. Och när han låtsades att han kunde svaret på en fråga som Filip svarade på.
På något sätt gjorde han programmet tio ggr mer underhållande.
Filip kan väl fejka för att göra programmet mer spännande, men han den andra borde skämmas.
Citat:
Ursprungligen postat av Harmonica
Filip gör givetvis allt för att det ska gå så dåligt som möjligt, för programmets skull får han ju inte vinna denna gren.
Så jävla pinsamt och så jävla uppenbart.
Citat:
Ursprungligen postat av cnasius
äntligen FÖRSÖKER f&f vinna igen, de har bara löjlat sig i ett dygn nu
Citat:
Ursprungligen postat av Stupiz
Fredrik kunde juh kasta kort när han ville.
Sen att han inte koncentrerade inför sista kastet var rätt uppenbart.
Bra att jag inte var den enda som såg att programmet var sjukt uppgjort. De borde ge pengarna till f&f om de vinner, så att de faktiskt försöker på riktigt.
Helt sanslöst roligt med Håkan. Vadå nervös? För fan kolla in min röda avatarälg HåkanBråkan jag säger bara en sak G Ä S T R I K L A N D
En sak är iaf säker och det är iaf att Filip är den svaga länken i Fredrik & Filip men iofs kan det ju vara så att han lägger sig men för i helvete inte ligger chernobyl i sibirien
Tråkigt att vi inte får se Håkan något mer men tur att killen inte gick hem med en halv mille efter att ha presterat så kasst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!