2008-09-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iqaros
Fyhfan de där är humor, förlora en halv mille på strutboll

Underbart!
Citera
2008-09-11, 22:34
Medlem
man_över_bords avatar
Det blev ju rätt underhållande till slut. Kul att han torskade en halv mille på strutboll!

~mand
Citera
2008-09-11, 22:35
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Hahaha fyfan om F&F nånsin gör en 100 höjdare med klipp igen så måste Håkan fucking Roosvall vara med.
Citera
2008-09-11, 22:39
Medlem
MrFingals avatar
Bah, byter kanal när det var OS-grejen där, så nu verkar det som jag missade allt det roliga. Får hoppas att det kommer en torrent snart så jag också får njuta av misslyckandet.
Citera
2008-09-11, 22:40
Medlem
Les Binkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Det blev ju rätt underhållande till slut. Kul att han torskade en halv mille på strutboll!

~mand

Allvarligt talat är det fan rätt svårt. Köpte ett sådant set till ungarna i somras och blev förvånad över hur knepigt det var. Bolljäveln studsar ur rätt lätt.

Bortsett från Rosvall i samtliga kunskapsmoment var ju annars Filip i bilen kvällens suginsats. Nog för att det säkert är svårare än vad det ser ut, men karln var ju helt apatisk!
Citera
2008-09-11, 22:41
Medlem
Otroligs avatar
Skulle vara kul att skicka ett paket till Håkan innehållandes Schweiz flagga, en strutboll och en lapp där det står Stockholm.
Citera
2008-09-11, 22:41
Medlem
Kolbulles avatar
Ett roligt (om än ganska segt) program. Vi blev iallafall rikligt belönade i upplösningen. Håkans min efter att han svarat Stockholm var helt obetalbar. Håkan bjöd på så många fina tv-ögonblick under dessa tre dagar. Triathlon-fiaskot, matematik-fiaskot, lyftkrans-fiaskot, Tjernobyl-fiaskot. Listan tar aldrig slut.

Ge Håkan ett eget program!

EDIT: Såhär säger Håkan till Kanal 5's hemsida: "- Sista grenen var en riktig Kalle Anka-gren. Det är synd att det ska avgöras så, men det är bara att gratulera Filip och Fredrik till segern, säger Håkan."
Senast redigerad av Kolbulle 2008-09-11 kl. 22:45.
Citera
2008-09-11, 22:43
Medlem
Persimååns avatar
Om man väcker Håkan mitt i natten, vad är det första han säger?

-Stockholm
Citera
2008-09-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Om man väcker Håkan mitt i natten, vad är det första han säger?

-Stockholm

Sluta retas ! Håkis var bara litet nervös
Citera
2008-09-11, 22:46
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolbulle
Ett roligt (om än ganska segt) program. Vi blev iallafall rikligt belönade i upplösningen. Håkans min efter att han svarat Stockholm var helt obetalbar. Håkan bjöd på så många fina tv-ögonblick under dessa tre dagar. Triathlon-fiaskot, matematik-fiaskot, lyftkrans-fiaskot, Tjernobyl-fiaskot. Listan tar aldrig slut.

EDIT: Såhär säger Håkan till Kanal 5's hemsida: "- Sista grenen var en riktig Kalle Anka-gren. Det är synd att det ska avgöras så, men det är bara att gratulera Filip och Fredrik till segern, säger Håkan."

Han slog ju Filip på Tjernobyl, Filip trodde det låg i Sibirien typ. Håkan var iallafall i Finland och härja.
Citera
2008-09-11, 22:48
Medlem
Kolbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fprincefuckaur
Han slog ju Filip på Tjernobyl, Filip trodde det låg i Sibirien typ. Håkan var iallafall i Finland och härja.

Sibirien och Tjernobyl tillhörde iallafall samma land på den tiden, men det var otroligt dåligt av Filip också.
Citera
2008-09-11, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolbulle

Han hade ju typ samma när han svara "Öland" och trodde det var fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in