2008-09-24, 22:18
Medlem
swebarbs avatar
Kan tänka mig hon inte sväljer.
Citera
2008-09-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av effse
Det kostar ju lite pengar med alla dessa olika grenar som har byggts upp (Skidhopp etc.) plus att prissumman är hög.
Och jag kan hålla med om att High Chaparall, Boston Tea Party och 100 höjdare har varit ljusår ifrån när det gäller underhållning. Men vi behöver ju inte vänta så länge, BTP börjar inom kort. Någon som har ett datum?

27 oktober enligt wikipedia
Citera
2008-09-24, 22:59
Medlem
Plastpåses avatar
Jävlar vad F&F verkar hata den ögonbrynslösa tjejen Pratar mycket mindre än alla andra program och ser sammanbitna ut hela tiden...
Citera
2008-09-24, 23:45
Medlem
FillilutteN2s avatar
Det var minsann lite korrupta saker denna gången också. USA-fråga, vi vet ju alla att Filip och Fredrik har en stor portion förkärlek vad det gäller USA. Hålla andan, i 100 höjdare - Sveriges skönaste människor så träffade ju Filip en medelålders man som lärde honom olika tekniker för att hålla andan länge. I 100 höjdare höll ju Filip andan 3 minuter om jag inte minns fel.

Men ja, hur som helst är det ju den bästa av de 3 utmanare vi får se i den här säsongen av denna programserie.

Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Varför är det så synd om henne för att de tävlar i vatten?

Det första jag tänkte när man fick höra det var att hon kanske varit med om någon vatterelaterad olycka/hemsk upplevelse som liten. Kanske var nära på att drunka eller liknanade.
Senast redigerad av FillilutteN2 2008-09-24 kl. 23:49.
Citera
2008-09-25, 00:24
Medlem
De senaste sesångerna av 100 höjdare har ju varit rent bedrövligt usla. Dedär med nordens konstigaste, USA osv. De mjölkade ur de konceptet åt helvette för långt.

Då är detta en mycke Possitiv överaskning.

Philip är bildad och smart. Fredrik fokoserad och bra fysiskt.
Citera
2008-09-25, 00:43
Medlem
klassas avatar
Helvete vad man bara måste hata den där jävla Jessica
Citera
2008-09-25, 00:50
Medlem
HAHAHA jag fullständigt avskyr tjejen. Jag måste pausa och spola hela tiden för att parera hennes äckliga kommentarer.
Citera
2008-09-25, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnowLove
även om programmet inte är i närheten så bra som de filip & fredrik gjort innan så känns de som ett väldigt dyrt program.. tror inte dom har råd att förlora mot utmanaren... känns ju inte som att de har vart en tittarsucce

Enligt Kanal5.se har det ju vart en tittarsuccé, jag läste nåt på 700 000+

Bra siffror för att vara kanal5.
Citera
2008-09-25, 01:18
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k

Deras största succé hittills under kanal5. Eller för kanal5 någonsin faktiskt... Bara någon landskamp i fotboll hade mer tittare men det var ett tag sedan.
Jag gillade aldrig BTP och dom senare High-avsnitten. Det här gillar jag skarpt.
Citera
2008-09-25, 01:48
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k

Ja, första avsnittet. Det kunde man väl förvänta sig efter all jävla reklam som täckte hela Sverige. Tittarsiffrorna störtdök nog snabbt.
Citera
2008-09-25, 02:14
Medlem
Enligt feta källor så har hon inte märkbart köpt nya kläder eller glider runt i sin vw touareg, men troligtvis får hon sitt merchandise först efter de annonserat ut att hon vunnit, OM hon vunnit...

Hon är fitnessinstruktör i ngn sthlmsförort enligt samma stensäkra källa, tyckte dock hon sa att hon bodde i Småland...

Alla deltagare har ju varit sjukt pantade! Löjligt låg allmänbildningsnivå på samtliga
Citera
2008-09-25, 04:51
Medlem
Majestäts avatar
Sett ett avsnitt, tyckte det sög och att Ingvar Oldsberg var dryg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in