2009-10-26, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Nä, detta räknade inte jag som en seger..

Skulle vara kul om dom följde reglerna detta avsnitt, jag kan se Holm framför mig när
det visar sig hur oallmänbildad hon är på frågesporterna, som hon slapp göra.
Och hur Holm skulle flippa ur i slutet av programmet, för alla vet vilken dålig förlorare
Holm är.

Tycker det var helt rättvist. Hon blev ju skadad hela tävlingen så helt rätt att hon fick ett Wild Card till. Sedan är ju frågorna som gjorda för killar.
Listor, räkna upp sjöar, fotbollslag osv... Programmet är riktigt bra!
FF ska ju ha lite fördel och det är dom skall besgras på deras "hemmaplan".
Citera
2009-10-26, 12:47
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Tycker det var helt rättvist. Hon blev ju skadad hela tävlingen så helt rätt att hon fick ett Wild Card till. Sedan är ju frågorna som gjorda för killar.

Listor och sjöar är som gjorda för killar? Hur fan tänkte du nu? Okej att fotbollen var det även om hon är idrottstjej men hur fan tänkte du?
Citera
2009-10-26, 12:50
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xd67

Hahah frågorna gjorde för killar? Så tjejer är inte intreserade av fotboll menar du? Och sjöarna eller platserna förstår jag inte heller hur du får dem till killfrågor. På högskolan var det tjejerna som läste på sjöar som fan så de kunde tom nummrerna på kartan vilken sjö den var.

Hon blev skadad, fine, då kan hon få hjälp där hon behöver använda kroppen.

Och till er som tror att ni hade vunnit, kan ni ta press och stå framför kameran där då och tänka lika snabbt? Skulle vara spännande o prova
Citera
2009-10-26, 13:59
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Jag spolade tillbaka för att se det en gång till och jag kan då inte se att hon satte ner foten först? man får se först en vinkel på hennes överkropp när de börjar, sen en översiktsbild över bägge sedan en vinkel som visar Fredriks fötter just innan han sätter ner den...

Det är Fredriks fot man ser, absolut. Det är bara femmans klippningar som krånglar till det.

Tycker det har verkat riggat i andra program också till FFs fördel, som boxningen t.ex. Att hon fick använda två wildcards är väl inte så mycket att sura över, dock borde båda varit till fysiska grenar.

Men klart man hade velat se nån FB-kämpe också! Var väl nån tidigare i tråden som hade fått komma på castingen iaf.
Senast redigerad av wonderland 2009-10-26 kl. 14:03.
Citera
2009-10-26, 14:10
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
Och till er som tror att ni hade vunnit, kan ni ta press och stå framför kameran där då och tänka lika snabbt? Skulle vara spännande o prova

Har stått framför kameran ett flertal gånger och har sänt live iofs till lokal tv men det stör mig inte någonting.
Citera
2009-10-26, 14:20
Medlem
Underhållande, men jag tycker att det är exremt tråkigt med allt snack. Senast var det säkerligen 10 minuters drygeri innan första grenen. Det blir jag lite sur på.
Citera
2009-10-26, 14:52
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegard
Ikväll var det Stefan Holm som vann. Va fan hon kunde väl ha åkt segway.

I sanning. Hon var duktig på flaggorna och korvmätargrejen, resten kändes sådär.

Klantigt som fan av fredrik i cykeltävlingen men hur som helst ett roligt och underhållande avsnitt.
Citera
2009-10-26, 14:56
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Underhållande, men jag tycker att det är exremt tråkigt med allt snack. Senast var det säkerligen 10 minuters drygeri innan första grenen. Det blir jag lite sur på.

Haha ja för mycket snack, hur poängen räknas, lite repriset hit och dit. Mycket ovärt.

Förra veckans idol slår nog allt dock. Första låten kom efter 20 minuter..
Citera
2009-10-26, 15:35
Medlem
Moff .. es avatar
Det här programmet kan endast ses när det är bandat så man kan spola bort all smörja!
Hur är Felix och Stefan buksvågrar? Kan inte komma på hennes namn.
Citera
2009-10-26, 15:42
Medlem
Shitzors avatar
Vadå Cypern har ju visst landgräns mot turkiet eller iaf turkiska delen av cypern?
Citera
2009-10-26, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Det här programmet kan endast ses när det är bandat så man kan spola bort all smörja!
Hur är Felix och Stefan buksvågrar? Kan inte komma på hennes namn.

Nja, Felix Herngren är ju svåger till Kajsa Bergkvist som var med i förra veckan och som är gift med Måns Herngren!
Citera
2009-10-26, 17:00
Bannlyst
detta program är så evinnerligt långtråkigt och segt. knäppte på teven vid åtta och där fanns filip och fredrik, stängde av, men satte på igen strax före tio och där var tråkmånsarna igen. hur jävla länge håller dom på och tramsar egentligen? 5-6 timmar per kväll eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in