2008-09-23, 23:51
Medlem
Bara jag som reagerar att Ragnar Skanåker sa "Jag såg på träningen att Fredrik var väldigt duktig" precis efter att Fredrik satte sin första träff på spring-skytte?
Senast redigerad av Boots&Braces 2008-09-23 kl. 23:54.
Citera
2008-09-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkelöv
Du måste förstås sprida infon som "din kompis" delar med sig av? Du får gärna fortsätta göra det MED SPOILERTAGGAR!!!
/Mod

Haha, din jävla tomte! Vilka avslöjanden du kommer med.
Citera
2008-09-24, 00:05
Medlem
Det var väl mer än väntat att det skulle bli en brud som tävlade den här gången.
Citera
2008-09-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Bara jag som reagerar att Ragnar Skanåker sa "Jag såg på träningen att Fredrik var väldigt duktig" precis efter att Fredrik satte sin första träff på spring-skytte?

Vadå? De (alla deltagare, även de som bara blev nominerade) går ju igenom (de flesta) grenarna innan sändning. Finns tom klipp på kanal5:s hemsida då de provar på hästridningen.
Citera
2008-09-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gzola
Vadå? De (alla deltagare, även de som bara blev nominerade) går ju igenom (de flesta) grenarna innan sändning. Finns tom klipp på kanal5:s hemsida då de provar på hästridningen.

Jaha.. det hade jag ingen aning om. Nu blev ju det här programet helt plötsligt ganska dåligt. Verkar ju på dem i programet som om de aldrig hört talas om grenarna förut men aja.
Citera
2008-09-24, 01:30
Medlem
Lästa formen av underhållning, så jävla kast!!!

Bröd och skådespel till folket, så de håller sig lugna!!!
Citera
2008-09-24, 02:07
Medlem
Samwises avatar
Fyfan hon är ju så WT att det inte går
Citera
2008-09-24, 02:35
Medlem
Kul att svenska folket alltid röstar fram personerna som har sämst stats. Många grenar handlar ju om allmänbildning och populärkultur, så vor det inte roligare att rösta fram något annat än skogshuggare och steroidmissbrukare? Samuel vore ju helt perfekt. Fyfan vad less jag blir.

Samuel hade antagligen varit betydligt bättre på de fysiska grenarna än vad dessa rocky-kopior är i kunskapsfrågorna.
Citera
2008-09-24, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Hörru! Sno inte mitt skämt jag skrev på YT

Fasen.
Citera
2008-09-24, 03:16
Medlem
Dreamwahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GACHAPIN
Kul att svenska folket alltid röstar fram personerna som har sämst stats. Många grenar handlar ju om allmänbildning och populärkultur, så vor det inte roligare att rösta fram något annat än skogshuggare och steroidmissbrukare? Samuel vore ju helt perfekt. Fyfan vad less jag blir.

Samuel hade antagligen varit betydligt bättre på de fysiska grenarna än vad dessa rocky-kopior är i kunskapsfrågorna.

5:an fifflar med % när det gäller utmanarna

är min teori iaf...
Citera
2008-09-24, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GACHAPIN

Precis, hittils har väl alla fysiskt starka förlorat i princip alla fysiska grenar? Förutom Ivan som lyckades vinna i såg-tävlingen men där tror jag det var mer teknik vilket Fredrik saknade.

Det var väldigt humoristiskt att se Fredrik jogga ifrån fotbollsspelaren Håkan (Vilken jävla lirare i övrigt!), antar att han inte var den bästa i laget på att "jobba hem" om man säger så, hans insats i "straffsparkarna" var också väldigt rolig.

Jag tror Håkan skulle förlorat i bänkpress också.
Citera
2008-09-24, 03:50
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwah
5:an fifflar med % när det gäller utmanarna

är min teori iaf...
Och tur är väl det?

Dagens roligaste: När Filip rider hästen första gången.
Dagens bästa: Varför red white-trashbruden så bra månne?
Dagens självinsikt: Bruden efter seg tryckning... -Jag är bra på mycket annat...

Med allt att dömma och vunna grenar så duger hon bara i sängen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in