2009-10-26, 00:31
Medlem
Gött, Lidingö-bruden behövde dom pengarna.
Citera
2009-10-26, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyAlfa
Ja?.....och betalar kommunalskatt på dryga 30% på 367800 kronor.överstigande belopp beskattas dessutom med 20% statlig inkomstskatt.
Nöjd?

Sorry, hade otur när jag tänkte och hann skriva innan jag förstod
Skyller på influensan och trötthet...
Citera
2009-10-26, 01:15
Medlem
Eobolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potato Head
Gött, Lidingö-bruden behövde dom pengarna.

Aa fan, hon hade det nog riktigt tajt denna månaden, tur att hon får lite tillskott.
Så sportsligt att hon whinade hela programmet med så stefan holm fick ta över alla grenar typ.
Citera
2009-10-26, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nesse78
Segway är ju fan till för att SLIPPA gå och göra fysiskt, fan gjorde hon inte den för, hur svårt är de och stå???

Du såg inte ramperna eller?

Inte så mycket produktionsbolaget kunnat göra än att låta Holm utföra grenen, det var ju trots allt deras bristande säkerhet som bidrog till att hon skadades.
Citera
2009-10-26, 02:22
Medlem
Plastpåses avatar
Herrejävlar vilket fritt fall
Citera
2009-10-26, 02:28
Bannlyst
Blir så jävla lack att stefan holm ska köra tävlingarna åt den där lipande fittan. Go Filip och Fredrik!
Citera
2009-10-26, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guybrush
Tänkte se avsnittet på kanal 5s hemsida. Lite trist att de avslöjar hur det gick direkt på förstasidan högst upp. Lär ju inte varit ensam med att missat tv-tiden

Gjorde samma sak, vad less man blev. Men hade inget vettigare att se för tillfället så kollade det iallafall.
Citera
2009-10-26, 03:36
Medlem
JakErEnSnelHests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eobola
Aa fan, hon hade det nog riktigt tajt denna månaden, tur att hon får lite tillskott.
Så sportsligt att hon whinade hela programmet med så stefan holm fick ta över alla grenar typ.

Nu kanske jag minns fel, men var det inte så att Holm var med i två grenar? Tycker personligen inte att det var speciellt allvarligt, Idun var ju bevisligen skadad och undanböjde vid flera tillfällen att slänga in honom.
Citera
2009-10-26, 10:25
Medlem
Edit: fel
Senast redigerad av Bmine 2009-10-26 kl. 10:35.
Citera
2009-10-26, 12:02
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakErEnSnelHest
Nu kanske jag minns fel, men var det inte så att Holm var med i två grenar? Tycker personligen inte att det var speciellt allvarligt, Idun var ju bevisligen skadad och undanböjde vid flera tillfällen att slänga in honom.

Skadad? Har man ont så gör det ont när det rör sig och när man tar i. Klarar man då av att både cykla och hoppa hopprep?

Nej, det vore en sak om han hoppade in på någon av dem, men på frågesporten där man inte behöver låren? Fy fan..
Citera
2009-10-26, 12:17
Medlem
kicksareforribss avatar
ångrar verkligen att jag sket i att åka på castingen... hade inte suttit fel med de pengarna faktiskt!! dessutom blir jag förbannad när jag ser hur jävla mycket jag hade piskat dom i de flesta grenar

men det ser väl enklare ut från tv-soffan kanske ?
Citera
2009-10-26, 12:37
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicksareforribs
ångrar verkligen att jag sket i att åka på castingen... hade inte suttit fel med de pengarna faktiskt!! dessutom blir jag förbannad när jag ser hur jävla mycket jag hade piskat dom i de flesta grenar

men det ser väl enklare ut från tv-soffan kanske ?

Det kändes som jag skulle vinna om jag var utmanaren, det var ju faktiskt rätt lätta grenar förutom hinderbanan of doom. Även om jag inte hade sprungit rakt ut som hon gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in