Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag tycker han Håkan är sjukt lik Stifler från American Pie-filmerna. I övrigt så tycker jag att programmet suger.. Pingis och strutboll liksom.. Verkligen spännande. Lite för mycket stadskampen/24 karat för min del.. Folk verkar låta F&F komma undan med vad som helst bara för att det är dem.
..Och ja, nu gav jag mig själv rätt när jag läste mer i tråden och mest hittar saker som "Haha, sista tävlingen var så skön! Det är Filip och Fredrik vi snackar om :P" eller "Snacka om att du inte förstår Filip och Fredrik

". Herregud.. Jag tror på riktigt att det finns folk i det här forumet som lätt skulle kunna betala en femhundring för att suga lite F&F-kukar och sedan säga "Haha, men det är ju Filip och Fredrik vi snackar om :P".
som sagt, snacka om att du inte förstår Filip och Fredrik "

". Tycker jag var bra sagt av mig, för det kan du inte göra om du inte förstår humorn i programet. Handlar inte om att jag vill suga på deras snoppar, jag är INTE direkt deras största fan.. Jag tyckte INTE om senaste 100 Höjdare tex.
Men fan, är väl inge fel i det

Man får väl gilla vad man vill. Men att detta program skulle vara dåligt defacto är ju inte sant. (Helvete vad jag skriver dåligt, måste lägga mig tidigare ikväll, det här hålle rinte.)