2008-09-27, 18:09
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Okej, då hade jag fel.

Jag säger inte att det är så, det är bara vad jag tror.
Citera
2008-09-27, 18:22
Medlem
Jag tror faktiskt också att det bara är uppskattning och inte några ordentliga tester bakom det.
Citera
2008-09-28, 01:41
Medlem
Mekka i Ukraina var ändå programseriens höjdpunkt.

Ser fram emot bättre utmanare nästa säsong.
Citera
2008-09-28, 01:44
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Mekka i Ukraina var ändå programseriens höjdpunkt.

Ser fram emot bättre utmanare nästa säsong.

Tycker det är så oerhört larvigt att inte någon i Sverige's befolkning skulle kunna klå dessa två? Jag har ingenting emot F&F, snarare tvärtom, men hallå?

Jag ogillar programmet och hela idén.
Citera
2008-09-28, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Tycker det är så oerhört larvigt att inte någon i Sverige's befolkning skulle kunna klå dessa två? Jag har ingenting emot F&F, snarare tvärtom, men hallå?

Jag ogillar programmet och hela idén.
Man undrar ju som sagt hur de har castat utmanarna. Sen kan man väl säga att vissa grenar, ex. frågor om nöjespersonligheter är tveksamma och passar som hand i handske för F&F.

Men nästa säsong vill jag se mer kvalitet överlag.
Citera
2008-09-28, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freedom291
flash flash

asså vad jag menade var att 1,5 miljoner inte är så mycket för ett företag som kanal 5 (vilka det nu är som äger kanalen), och att bara tanken på att de skulle "fejkat" eller riggat grenarna bara för att slippa betala den summan är ganska absurt

sen det är klart att programmet blir ju mer spännande ju högre vinstsummor det blir, så ur den aspekten kanske det är värt att ha grenar som är för f&f fördelaktiga.
Citera
2008-09-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Man undrar ju som sagt hur de har castat utmanarna. Sen kan man väl säga att vissa grenar, ex. frågor om nöjespersonligheter är tveksamma och passar som hand i handske för F&F.

Men nästa säsong vill jag se mer kvalitet överlag.

Håller helt med.

Fan vad gött det hade varit att vara med och spöa skiten ur dem.
Citera
2008-09-28, 11:42
Medlem
mr.pungs avatar
Vilket jävla skitprogram.

Ser inte poängen i det alls, det är som att titta på en direktsänd företags-kick off.
Citera
2008-09-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.pung
Vilket jävla skitprogram.

Ser inte poängen i det alls, det är som att titta på en direktsänd företags-kick off.

Är beredd att hålla med. Det är ju ingen bra klass på de tävlande alls och en del grenar är ju löjliga
Citera
2008-09-28, 15:34
Medlem
Pinsamt när Fredrik brottas mot den där tjejen, han tror ju verkligen att han är stark.
Citera
2008-09-28, 15:49
Medlem
Fickludds avatar
Jag zappade in i ett avsnitt där Filip eller Fredrik under plattityder och enorm koncentration skulle kasta ölglasunderlägg i en behållare. Detta är kanske kul för sex-åringar men vilken vuxen kan bry sig om detta trams?
Citera
2008-09-28, 16:28
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Pinsamt när Fredrik brottas mot den där tjejen, han tror ju verkligen att han är stark.

Det var ju roligt att han tog i ordentligt! Det hade varit pinsamt om han inte tagit i på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in