2009-11-29, 21:55
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Shit vilken press. "1 miljon om du sätter kulan i röret."

Haha, jag hade aldrig klarat av det där
Citera
2009-11-29, 21:55
Medlem
Fail!
Citera
2009-11-29, 22:08
Medlem
Highway.Donkeys avatar
Citera
2009-11-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Windass
Njaaa kommer inte ihåg vad snubben hette men, Falkman, någonting.

Han fick dampryck titt som tätt när han torskade.....vann ju dock tillslut

Han fick dampryck när han vann också tyckte jag...

Men en fråga till er här, är det någon som hejar på utmanaren? (och då menar jag inte bara idag utan andra gånger också)
Jag har hela tiden oavsett vem det är hejat på Filip o Fredrik iaf.
Citera
2009-11-29, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Han fick dampryck när han vann också tyckte jag...

Men en fråga till er här, är det någon som hejar på utmanaren? (och då menar jag inte bara idag utan andra gånger också)
Jag har hela tiden oavsett vem det är hejat på Filip o Fredrik iaf.

Har alltid hållit på F&F....ingen utmanare som vunnit mitt förtroende
Citera
2009-11-29, 22:30
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Usch, lite medlidande för stackarn får man ju Samtidigt börjar detta program känns töntigare och töntigare för varje avsnitt, känns bara så uppgjort..
Citera
2009-11-29, 22:31
Medlem
playmates avatar
Jag håller alltid på utmanaren, Filip och Fredrik är så vidrigt arroganta och dåliga förlorare så förluster kan de gott ha!
Citera
2009-11-29, 22:45
Medlem
Trammiss avatar
Har efter varje avsnitt funderat på en sak. Filip och Fredrik vinner ju i princip varenda frågetävling, är det någon annan än jag som tror att dem fått iallafall några svar innan?

En annan misstänksam sak var ju när dem hade tävlingen där man skulle gissa saker om människor, typ vilka som hade körkort. Då inträffade det flera gånger att vissa av dem var påväg att vända på sina lappar men ändrade i sista sekund så Filip eller vem det nu var vann. Skumt i mina ögon..
Citera
2009-11-29, 22:46
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag håller alltid på utmanaren, Filip och Fredrik är så vidrigt arroganta och dåliga förlorare så förluster kan de gott ha!

Ja och vad tjänar egentligen Filip och Fredrik på att vinna? Allt dom gör är att förstöra utmanarnas liv när dom vinner.

Citera
2009-11-29, 22:49
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Ja och vad tjänar egentligen Filip och Fredrik på att vinna? Allt dom gör är att förstöra utmanarnas liv när dom vinner.

Förstöra liv var väl ändå att ta i lite?
Citera
2009-11-29, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Har efter varje avsnitt funderat på en sak. Filip och Fredrik vinner ju i princip varenda frågetävling, är det någon annan än jag som tror att dem fått iallafall några svar innan?

Dumskalle, det kan inte bero på att Filip bara är jävligt duktig och allmänbildad

Utmanarna är ju direkt usla på frågesporten men förra vackans tävlande som skröt att han had 154 i IQ var i alla fall nära på att spöa Filip.

Ni som tror att det är fusk är ju bara ignoranta och tröga människor som är avundsjuka på Filip, smart framgångsrik och med en snygg fru även om han ser ut som skit själv
Citera
2009-11-29, 22:52
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Förstöra liv var väl ändå att ta i lite?

Haha, jo där har du iförsig rätt men endå. 1 miljon åt helvete för en liten kula som man ska sätta i ett glasrör? måste bara kännas surt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in