2009-10-25, 21:59
Medlem
Sumo7s avatar
Grattis till Idun!!
Håller med verkar lite uppgjort..men dem var väl bara glada för henne?!
Citera
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Filip och Fredrik fick stryk av en tjej.

och en kille. Eller såg inte vi samma program?
Citera
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Var det inte så att man bara fick ha sitt wildcard i en tävling eller har jag missuppfattat reglerna? Stefan körde två tävlingar.

Jag undrar detsamma. Fick hon dispens för att hon blev skadad?

Edit: glöm det! Redan besvarat
Citera
2009-10-25, 22:01
Medlem
Citat:
Nej fan vad tråkigt! Det var ju fan Stefan som vann skiten åt henne. Trist att man inte får se hur sista tävlingen avgjordes.

Var det inte så att man bara fick ha sitt wildcard i en tävling eller har jag missuppfattat reglerna? Stefan körde två tävlingar.

Jo wildcardet får bara användas en gång. Men eftersom han pajjade låret så fick hon inte köra sedgewayen och Holm fick lov att ta över utan att wildcardet förbrukades. Så uppfattade jag det hela som iaf.
Citera
Medlem
McOwn3ds avatar
Citat:
Nej fan vad tråkigt! Det var ju fan Stefan som vann skiten åt henne. Trist att man inte får se hur sista tävlingen avgjordes.

jo men på grund av hennes skada fick hon ett wildkard till
Citera
Medlem
förmodligens avatar
Var jävligt illa att dom hade samma hopprep också. Fredrik som är så pass mycket längre som behöver böja knäna samt ducka för att komma igenom, och hon behöver bara studsa mot marken. Tråkigt och självklart vem som kommer vinna.
Citera
Medlem
sigurts avatar
som nån annan skrev, det var ju fan hon som vinglade till och satte ned foten först?!

Aja somliga har tur... skadar sig så att holm får hoppa in i fler grenar och vinna tävlingen åt henne + att hon själv vinglar bort sista grenen men domaren står bara och tittar på fredrik
Citera
2009-10-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Jag undrar detsamma. Fick hon dispens för att hon blev skadad?

Ja dom sa ju det efter grenen hon blev skadad att pga det så fick hon använda Holm som wildcard 2x. Att hon nu vann pga att Holm kunde pricka bäst på kartan när han redan kört en gren känns ju lite sisådär, inte precis en fysisk gren som hennes skada gjorde att hon inte kunde vara med på...
Citera
2009-10-25, 22:02
Medlem
Felix ville att hon skulle vila och sa att Stefan skulle köra en gren istället. För att hon var skadad helt enkelt. Som jag uppfattade det. Så han gjorde alltså två grenar själv och vann båda.
Citera
2009-10-25, 22:03
Medlem
Vegards avatar
Ikväll var det Stefan Holm som vann. Va fan hon kunde väl ha åkt segway.
Citera
2009-10-25, 22:03
Medlem
Fredriks insats på korvvägningen var ju inte briljant direkt.

Att Filip var kass på kartan kommer man ihåg sen förra säsongen, då han satte Tjernobyl högt uppe i norra Ryssland... Om inte det var en läggning också.

Men men, söt tjej som jag kan unna den halva miljonen faktiskt jämfört med de andra som tävlat, speciellt när Holm var med som coach!

För övrigt instämmer jag i klagokören på Kanal5 reklampauser som nog täcker 60% av programmet ungefär...
Citera
2009-10-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
som nån annan skrev, det var ju fan hon som vinglade till och satte ned foten först?!

Aja somliga har tur... skadar sig så att holm får hoppa in i fler grenar och vinna tävlingen åt henne + att hon själv vinglar bort sista grenen men domaren står bara och tittar på fredrik

Jag spolade tillbaka för att se det en gång till och jag kan då inte se att hon satte ner foten först? man får se först en vinkel på hennes överkropp när de börjar, sen en översiktsbild över bägge sedan en vinkel som visar Fredriks fötter just innan han sätter ner den...
Senast redigerad av baruba 2009-10-25 kl. 22:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in