Var ju roligt när hennes kompis skulle öppna skumpan. Står hon och skakar flaskan och mitt i allt sprutar allt upp i hennes huvud. Sekunden innan programmet slutade. Vilken dåre
Nej fan vad tråkigt! Det var ju fan Stefan som vann skiten åt henne. Trist att man inte får se hur sista tävlingen avgjordes.
Var det inte så att man bara fick ha sitt wildcard i en tävling eller har jag missuppfattat reglerna? Stefan körde två tävlingar.
Bara för att hon blev "skadad" så fick hon två. Men hon kunde minsan stå upp och cykla och hoppa hopprep, två grenar där man står upp, så troligt att hon hade sådär jätteont va?
Fattade inget av slutgrenen, det var ju hon som vinglade till & tog i marken först, kan vara så att jag bara kollade på henne, men en repris där kunde vi inte få nej
Det blir ju inte så spännande de vill få det till om man har koll på programtiden, hon måste vinna en gren och F&F måste vinna 2, ett par min kvar = lätt att räkna ut att det bara hinns med en gren till...
Sen är det lite synd att när änrligen nån vinner så är det en från Lidingö, lär väl knappast vara i akut behov av pengar...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!