2010-11-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Är man lärare och inte ens kan planeterna i solsystemet!

Märkligt att man glömmer bort en av jordens grannplaneter, men hon "visste" åtminstone att Skåne är Sveriges trettonde största landskap.
(Jo, det är faktiskt det.)
Citera
2010-11-29, 00:44
Medlem
Är det någon som vet om den vidrige Gårdinger har något fel med salivproduktionen? Låter riktigt motbjudande när han gurgelpratar hela tiden.

Och varför envisades han med att kalla familjen för "skön"? Fanns väl exakt ingenting skönt med dem? En farsa som knappt öppnar käften. En morsa med en tandrad som ser ut att vara täckt med intorkad sperma. Och två krystade söner som i varje inslag poängterade vilka tävlingsmänniskor de är, men som i lövblåstävlingen började hänga med huvudet pga underläge med ett mål. Ganska patetiskt faktiskt.
Citera
2010-11-29, 02:24
Medlem
Var programmet extra långt? I så fall, varför?

Hade för mig att det brukade ligga runt timmen utan reklam, dagens låg på 1,25?

Edit: Kul att det var fotbolls-frågor som avgjorde, Filip är ju otroligt stark i fotbollsfrågor (Över medel åtminstone). Kunde alla frågor (Och lite extra om vissa frågor, till och med årtal) utom en och snabbt, uppgjort?
Senast redigerad av Dsndss 2010-11-29 kl. 02:35.
Citera
2010-11-29, 03:32
Medlem
knasklass avatar
Kvällens "utmanare" skulle endast kunna utmana den gamle hjälten Ivan Daza om att vara sämst i programmets historia..
Citera
2010-11-29, 11:19
Medlem
swebarbs avatar
Dom skulle kört med tester som i första säsongen då åtminstone hade familjen som igår knappast varit i toppen direkt.
Citera
2010-11-29, 12:29
Medlem
174563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Japp! De hinner inte 3 grenar på en kvart... Det är det sämsta med det här programmet... Hade varit roligare med direktsändning..

Eller om de gjorde som i de första säsongerna (iallafall säsong 1) där De kunde fortstta visa en utmanare i kommande avsnitt beroende på om han var kvar eller inte istället för att trycka ihop varje utmanare i ett avsnitt var.
Citera
2010-11-29, 17:59
Medlem
thesyss avatar
Jag såg på slutet att Filip och Fredrik har en assistent, Fredrik Wallen. Någon som vet om det bara gäller programmet?
Citera
2010-11-29, 19:45
Medlem
helikopetrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Var programmet extra långt? I så fall, varför?

Hade för mig att det brukade ligga runt timmen utan reklam, dagens låg på 1,25?

Edit: Kul att det var fotbolls-frågor som avgjorde, Filip är ju otroligt stark i fotbollsfrågor (Över medel åtminstone). Kunde alla frågor (Och lite extra om vissa frågor, till och med årtal) utom en och snabbt, uppgjort?

Vad jag vet så har de tidigare avsnitten varit runt 85 min.

Filip är ju otroligt allmänbildad så det var inte fotbollsfrågorna som avgjorde. Han hade vunnit även om ämnet varit något annat.
Citera
2010-11-29, 19:46
Medlem
Buksmärtas avatar
Tävlingarna måste väl ändå vara uppgjorda? Har för mig att Filip Hammars största intresse är fotboll nämligen.
Citera
2010-11-29, 21:48
Medlem
Rofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buksmärta
Tävlingarna måste väl ändå vara uppgjorda? Har för mig att Filip Hammars största intresse är fotboll nämligen.

Om det är hans största intresse var det väl inte så konstigt att han vann den grenen? Hur fan resonerar du?
Citera
2010-11-29, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Om det är hans största intresse var det väl inte så konstigt att han vann den grenen? Hur fan resonerar du?

Han menar väl att det var upplagt för Filip att vinna den. Men det håller jag nog inte med om. Filip Hammar är knappast den enda i Sverige som är intresserad av fotboll.
Citera
2010-11-30, 00:56
Medlem
Buksmärtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Om det är hans största intresse var det väl inte så konstigt att han vann den grenen?

Ja det var också min poäng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in