2008-09-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi Långstrmp
Sitter och ser på avsnitt 2 nu och vill bara strypa gubben som är så jävla störande, pratar i mun på alla, kallar f&f för "små fimparna", tar av och på sina fula jävla glasögon hela tiden och drar urusla skämt som inte har någon som helst poäng.

Vem fan är det som tyckte att gubbjäveln skulle vara en bra programledare? Aldrig sett någon som varit så usel och förstört en show mer än han, helt talanglös...

'Gubben' heter Ingvar. Men du kanske är för ung för På Spåret..
Citera
2008-09-11, 01:26
Medlem
plagueiss avatar
Tycker det är ett skönt 90-tals tävlingsprogram ala 'Det kommer mera' '24 karat'. Jag förstår inte att folk klagar på Oldsberg han är ju perfekt kontrast till F&F, det skulle ju knappast bli roligt om de pratade hela tiden istället för att tävla. Skönt med Nicke Holmgren som kommentator. Själva grejen med här sånt program är att alla tar det lite för seriöst och det känns lite B.
Senast redigerad av plagueis 2008-09-11 kl. 01:28.
Citera
2008-09-11, 02:16
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Sitter och ser på avsnitt 2 nu och vill bara strypa gubben som är så jävla störande, pratar i mun på alla, kallar f&f för "små fimparna", tar av och på sina fula jävla glasögon hela tiden och drar urusla skämt som inte har någon som helst poäng.

Vem fan är det som tyckte att gubbjäveln skulle vara en bra programledare? Aldrig sett någon som varit så usel och förstört en show mer än han, helt talanglös...

Det är ju helt sanslöst om man inte vet vem Ingvar Oldsberg är. Oldsberg har ju varit på tv sedan innan färgtv:n existerade i sverige. Seriöst en 10-åring vet vem Ingvar är men inte du inte det är ju sjukt, hur gammal är du? Lägger du fortfarande till halvår till din ålder? Jag tippar att du är 8 ½ år

Skönt att se Håkan briljera fan vad jag vill att den mannen skall åka på storstryk.
Citera
2008-09-11, 02:25
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Men det var väl ganska uppenbart att Håkan inte hade någon ström på sin slinga i Elschocken. Med den reaktionen som Filip fick när han slog emot stången, är det helt osannolikt att Håkan inte skulle fastna någon gång och få sig en rackabajsare.

Det enda man kan säga som försvar, är att Håkan verkar vara "ur form" och genom detta fusk så framstår han inte så okunnig som han hittills verkat.

Klart det var ström i, vissa kan stålsätta sig och tål elstötar väldigt bra och andra inte.

Tex så har jag kompisar som slänger iväg elpennor (skämtpennor som man får stöt av när man trycker) så fort dom kan när dom får en stöt aven fast dom är med på noterna, medans jag kan sitta och hålla in den tills batteriet tar slut. Nu rörde det sig inte om direkt samma styrka, men det jag menar är att det finns stora skillnader på vad folk tål och inte tål.

Och en annan kompis köpte hem en "tazer" från thailand. Knappast the real deal, men man fick en rejäl kyss av den. Den kan jag trycka in i armen, benet, nacken eller ja.. nästan vart som helst. Medans några andra skriker högt och går runt och ojjar sig flera timmer etfer så fort dom får en liten stöt.

Och det var ingen post för att skryta eller liknande(om det nu ska vara något att skryta om), det kunde lika gärna ha varit min kompis jag pratade om.

Slutsats: Folk är olika.
Citera
2008-09-11, 02:30
Medlem
Citat:

Haha! 90-talist eller tvångsomhändertagen?

Torrents?
Citera
2008-09-11, 04:27
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Haha! 90-talist eller tvångsomhändertagen?

Torrents?
Finns på kanal5.se
Citera
2008-09-11, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon
Slutsats: Folk är olika.

För att styrka det så har jag en kompis som kan hålla i elstängsel för hästar/liknande utan att känna av något med helt vanliga skor medans jag på samma stängsel får en rejäl kyss som håller i sig ett tag, är det något som vet varför är det så? Skit samma...

Den där håkan verkar ju inte vara vass direkt, sa han inte att "siffror" var hans grej och blev utklassad i huvudräknings-grenen?

Tyckte att han var dålig på straffarna också, okej visst.. han är väl inget proffs direkt men lite mer kvalité kunde man väl förvänta sig ifrån någon som faktiskt spelat ett antal mera seriösa matcher.

Pajas.
Senast redigerad av Boots&Braces 2008-09-11 kl. 05:08.
Citera
2008-09-11, 06:19
Medlem
corpulentcowboys avatar
Jag gillade Ingvars skämt i första avsnittet. Synd att ingen i studion fattade det roliga.

Ingvar: Var kommer du ifrån/Var bor du?
Kent: Solna
Ingvar: Visst är det skönt att komma därifrån?
Citera
2008-09-11, 06:29
Medlem
Håkan Rosvall! Vilken jääädra praktsopa Jag garvar läppen av mig!!!
"-Har ni dopingtestat honom?" eller varför inte; "-Hm..Ändå jobbar jag ju med siffror"

Åååååh vad sämst han är!

Heja Fimparnaaaaa!!
Citera
2008-09-11, 07:33
Medlem
cnasiuss avatar
Måste hylla detta program, för det första är ett ett svenskt program med ordentliga priser för en enda gångs skull. Standard i sverige brukar vara att man lever på en öde ö i 2 månader och kan vinna en miljon...

Oldsberg är så jävla skön, man kan inte ogilla honom synd bara att f&f är så överlägsna i alla tävlingar. Hoppas på en bättre motståndare nästa vecka
Citera
2008-09-11, 07:37
Medlem
cnasiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jables
Filips fullkomligt överlägsna seger i "ansiktsigenkännings"-grenen var ganska imponerande.

jag kände fan inte igen många ansikten, och gjorde jag det kom jag kanske bara på deras rollers namn osv. Vilken sinnessjuk förmåga han verkar ha att komma ihåg faces
Citera
2008-09-11, 08:52
Medlem
Pepsthecats avatar
Citat:

Hur gammal kan du vara?...14 år gammal?...Allmänbildning är nåt som du behöver...

Att ta av sina glasögon är ju för fan Ingvars grej! F&F sa ju själva att han är Sveriges bästa programledare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in