Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Men det var väl ganska uppenbart att Håkan inte hade någon ström på sin slinga i Elschocken. Med den reaktionen som Filip fick när han slog emot stången, är det helt osannolikt att Håkan inte skulle fastna någon gång och få sig en rackabajsare.
Det enda man kan säga som försvar, är att Håkan verkar vara "ur form" och genom detta fusk så framstår han inte så okunnig som han hittills verkat.
Klart det var ström i, vissa kan stålsätta sig och tål elstötar väldigt bra och andra inte.
Tex så har jag kompisar som slänger iväg elpennor (skämtpennor som man får stöt av när man trycker) så fort dom kan när dom får en stöt aven fast dom är med på noterna, medans jag kan sitta och hålla in den tills batteriet tar slut. Nu rörde det sig inte om direkt samma styrka, men det jag menar är att det finns stora skillnader på vad folk tål och inte tål.
Och en annan kompis köpte hem en "tazer" från thailand. Knappast the real deal, men man fick en rejäl kyss av den. Den kan jag trycka in i armen, benet, nacken eller ja.. nästan vart som helst. Medans några andra skriker högt och går runt och ojjar sig flera timmer etfer så fort dom får en liten stöt.
Och det var ingen post för att skryta eller liknande(om det nu ska vara något att skryta om), det kunde lika gärna ha varit min kompis jag pratade om.
Slutsats: Folk är olika.