2009-11-16, 18:19
Medlem
FillilutteN2s avatar
Hahah, spelat handboll i 6år? Frustrerande dålig i alla jävla övningar! ja jävlar i berget. Dock var Magnus skön som alltid, vilken kille!
Senast redigerad av FillilutteN2 2009-11-16 kl. 18:40.
Citera
2009-11-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipnir
Löjlig inställning av utmanarna att skratta efter man just gått miste om en halv miljon kronor. Jag hade nog slagit ner Filip och Fredrik i ren frustration och sen börjat gråta.

du glömde bort att hon också visade hur dålig hon var på nästan allt
Citera
2009-11-16, 19:34
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Löjlig inställning av utmanarna att skratta efter man just gått miste om en halv miljon kronor. Jag hade nog slagit ner Filip och Fredrik i ren frustration och sen börjat gråta.

Me tanke på hur hon presterade så kunde man inte tro hon behövde direkt en halv mille.. jävla lantis..
Citera
2009-11-16, 20:22
Medlem
Omegachrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeel
Kommer inte ihåg det så starkt nu men minns att utmanaren var ganska tafatt i boxningen och inte alls slogs för pengarna han hade chans att vinna.

Däremot så har ju Fredrik en bra räckvidd vilket försvårar det hela väldigt mycket sen kommer jag ihåg något program med Filip & Fredrik där de provar på boxning och får gå någon match mot varandra eller mot någon annan, kommer inte alls ihåg bra nu, men nåt sånt.

Om det spelade in vet jag inte men oavsett så var ju utmanaren otroligt tafatt.

Vilket avsnitt var detta?
Citera
2009-11-16, 21:30
Bannlyst
Citat:
Antar att utmanarna får en redig lön bara för att ha deltagit i programmet
Citera
2009-11-16, 21:35
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omegachr
Vilket avsnitt var detta?

s02e01.
Citera
2009-11-16, 22:27
Medlem
torleifnr1s avatar
Har säkert kommit upp förut, men dom har ju sina tester och allt vad det heter på deltagarna, har inte Sverige något bättre att erbjuda eller vill 5an inte ge bort pengar? Okej, Filip är riktigt duktig på de flesta frågesporterna men bägge två är oftast katastrofala på det fysiska. Jag känner ärligt talat att jag skulle slå Filip & Fredrik alla dagar. Jag får helt enkelt skicka in en ansökan om det blir en säsong till.
Citera
2009-11-16, 22:36
Medlem
De väljer väll ut sådana deltagare som F&F ska ha en chans mot. Det har ju inte varit många som varit med hittils som visat upp bättre kvaliteer än en medelsvensson som ser på tv 3-4 timmar om dan och motionerar 2 ggr i veckan.
Citera
2009-11-16, 22:40
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
De väljer väll ut sådana deltagare som F&F ska ha en chans mot. Det har ju inte varit många som varit med hittils som visat upp bättre kvaliteer än en medelsvensson som ser på tv 3-4 timmar om dan och motionerar 2 ggr i veckan.

Sen kan man ju undra hur grym en anabolabiff på 150kg är på länder, flaggor osv.
Citera
2009-11-16, 23:20
Medlem
Omegachrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
s02e01.

Pinsam insats av skåningen. Boxar som en liten flicka.
Citera
2009-11-17, 00:49
Medlem
torleifnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
Sen kan man ju undra hur grym en anabolabiff på 150kg är på länder, flaggor osv.

Jo precis, men det känns som att den biten skulle bli problem för en del folk. Men det är ju fan bara pinsamt att kolla på programmet när dom väljer folk som suger på både det fysiska och intellektuella. Blir ju bara frustrerad när man ser hur mycket vissa suger.
Citera
2009-11-17, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torleifnr1
Jo precis, men det känns som att den biten skulle bli problem för en del folk. Men det är ju fan bara pinsamt att kolla på programmet när dom väljer folk som suger på både det fysiska och intellektuella. Blir ju bara frustrerad när man ser hur mycket vissa suger.

Joo det skulle vara en fördel om dom tar in någon som kan slå dom på det fysiska när alla ändå verkar förlora på det intellektuella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in