2009-10-19, 23:41
Medlem
Plastpåses avatar
Fan vad klämkäck och äcklig Anders är.
Citera
2009-10-20, 17:32
Medlem
Fy fan vilken fjolla denna Anders var. Kass kordination, vek, dålig kondis och dum. Ja, ni har verkligen letat en tuff utmanare i år kanal 5 ?
Citera
2009-10-20, 17:33
Medlem
ivanrebroffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Fy fan vilken fjolla denna Anders var. Kass kordination, vek, dålig kondis och dum. Ja, ni har verkligen letat en tuff utmanare i år kanal 5 ?

Vad är Filip och Fredrik i jämförelse? Klart kanal5 inte tar med någon som är ett alltför stort hot, de vill ju knappast betala ut några pengar alls!
Citera
2009-10-20, 19:21
Medlem
Jag fattar inte hur alla manliga deltagare som skryter om hur fysiskt vältränade de är gång på gång får stryk av (filip) & fredrik. Det mest pinsamma var nog ändå förra säsongen när ett fysmonster fick stryk i ett mini-ironman.
Citera
2009-10-21, 21:32
Medlem
Jag klarade verkligen inte av den tävlande. Cynismen översköljde mig och jag tänkte verkligen att det måste vara folk i hans närhet som finner han irriterande medan han själv tror att han är den häftiga killen som alla tycker är skööön.

Kan de inte välja utmanare som är mer publikvänliga? Nu verkar konceptet snarare vara att man ska störa sig på utmanaren och bara vänta på att denne ska göra bort sig. Förstår att de vill att Filip och Fredrik ska vara underdogs rent fysiskt men det måste ju gå att hitta roliga idrottare och äventyrare.
Citera
2009-10-21, 22:00
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Jag fattar inte hur alla manliga deltagare som skryter om hur fysiskt vältränade de är gång på gång får stryk av (filip) & fredrik. Det mest pinsamma var nog ändå förra säsongen när ett fysmonster fick stryk i ett mini-ironman.

Du menar denna liraren va? http://www.youtube.com/watch?v=rSosAPc1Ccw
Citera
2009-10-22, 00:37
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Du menar denna liraren va? http://www.youtube.com/watch?v=rSosAPc1Ccw

Hahahah, skön min han drar på när alla börjar bua.

Typ vänder sig om och "vadå? :O".
Citera
2009-10-22, 02:38
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatMats
Är programmet uppgjort? Igår när dom skulle räkna bokstäver så "chansade" Filip på 18 när det var ett jättelångt ord som var typ 35 bokstäver långt, ett eller två ord efter det så kom ännu ett långt ord som innehöll just 18 bokstäver, en slump?

Jag vet inte, egentligen finns det kanske ingen anledning för dom att fuska men det var lite konstigt att han chansade...
Japp programmet är uppgjort rösta inte dom spelade in detta i augsti månad har jag för mig så detta är väldigt dåligt att man ska ringa och rösta...... Har kompisar som vart publik
Citera
2009-10-22, 03:11
Medlem
Sjukt kul att lilla Anders åkte på pisk av Fredrik i boxningen. Hade gärna sett en KO, men det var väl för mycket begärt. Han var ärligt talat den sämsta jag sett i en ring, någonsin.
Citera
2009-10-22, 06:16
Medlem
Kupsans avatar
Klart det är uppgjort. Inte som dom skulle spela in ett avsnitt sen "Oj, vi förlorade, då går vi miste om en massa miljoner i reklamintäkter, men okej..."
Citera
2009-10-22, 09:14
Medlem
Rofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
...väldigt dåligt att man ska ringa och rösta...... Har kompisar som vart publik

När skulle man ringa in och rösta?

Vem fan orkar bry sig om det är uppgjort eller inte, så länge det är underhållande tänker då jag fortsätta titta.
Citera
2009-10-25, 20:00
Medlem
swebarbs avatar
Jaha ikväll får utmanaren hjälp av Stefan holm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in