2011-02-10, 19:11
Moderator
Chantres avatar
Fast man måste ju ändå beundra honom för att han kan bli upphetsad av en melodifestival.
Citera
2011-02-11, 10:49
Medlem
DoomSowers avatar
Alltså jag klarar verkligen inte av hans talfel.
Citera
2011-02-11, 15:02
Medlem
Låter som han har samma talfel som Victoria Silvstedt fick när hon bott i US and A i två år och glömt bort hur man talar här hemma i Svedala...
Citera
2011-03-12, 17:53
Medlem
discardeds avatar
Han är fortfarande kvar!!! Vafan, jag klarar inte av att höra honom öht. Talfel vill jag inte höra när jag är intresserad av nyheter.
Citera
2011-03-14, 01:24
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discarded
Han är fortfarande kvar!!! Vafan, jag klarar inte av att höra honom öht. Talfel vill jag inte höra när jag är intresserad av nyheter.

Har för mig att han dissade en utvecklingsstörd kille som var festivalälskare i en av sina många melodifestivalbloggar. Tydligen pallade han inte med att killen skrev som en kratta och små fascistoida drag visades sig hos herr Ek.
Citera
2011-03-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Har för mig att han dissade en utvecklingsstörd kille som var festivalälskare i en av sina många melodifestivalbloggar. Tydligen pallade han inte med att killen skrev som en kratta och små fascistoida drag visades sig hos herr Ek.

Herr Ek verkar ju också framstå som ganska utvecklingsstörd mest med tanke på hans uttal.
Citera
2011-05-11, 00:17
Medlem
Ingen som kan bekräfta att han är gay? ALLT tyder ju på att han är vrålgay, men ingen har ännu kunnat bekräfta det... Anyone?
Citera
2011-05-11, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petrelli
Ingen som kan bekräfta att han är gay? ALLT tyder ju på att han är vrålgay, men ingen har ännu kunnat bekräfta det... Anyone?

Det är väl ganska allmänt känt vid det här laget att han är gay? Jag vill minnas att hans kvinnliga kollega i ett webb-tv-inslag (från Melodifestivalen?) antydde något om hans läggning.
Citera
2011-05-14, 17:59
Medlem
Coolcittes avatar
Tobbe Ek - Utvecklingsstörd?

Satt och skumläste lite på Aftonbladet och råkade se någon video där Aftonblades "schlagerexpert" Tobbe Ek var med och snackade. Trodde först att det var en sketch eller parodi, men fattade sedan att han bara var sig själv. Han pratar konstigt och det låter som att han inte riktigt kan styra tungan i munnen. Hela hans rörelsemönster är konstigt och han framstår helt enkelt som efterbliven.

Så, vad vet Flashback om denna man?

Om ni inte sett honom så kan ni göra det här: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...cle13025769.ab
Citera
2011-05-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
Att han är bög har verkligen ingenting alls med saken att göra.
Det enda som är relevant är att han har talfel + påklistrad amerikansk accent vilket gör honom jävligt olämplig och irriterande som speaker och reporter.
Inte helt omöjligt. Talfelet kan ha uppstått efter att Torbjörn sugit tillräckligt mycket penis.
Citera
2011-05-16, 12:52
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrelli

http://www.aftonbladet.se/wendela/article12408385.ab

Men det är så uppenbart att ingen bekräftelse behövs.
Citera
2011-05-16, 17:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitterNtwisted
Jag var på Idols efterfest förra året och såg honom stå och prata med sin kameraman. Hörde honom säga "jag vet inte vad jag ska säga". Jag svepte förbi lite lätt och sa: "säg inga ord med R i bara"... jävvvvlar va sur han blev!

Men han måste ju uppfylla TV4s kravspec till 100%. Lär nog dyka upp där vad det lider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in