2008-05-24, 17:43
Medlem
lusekoftans avatar
Jag har länge irriterat mig på speakerrösten i Aftonbladets WebbTV-inslag, lyssna och se tex här:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle2535190.ab

Snubben med pålagd amerikansk accent alternativt störigt talfel heter tydligen Torbjörn Ek.

Nu vill jag veta: vem har denna Ek mutat alternativt tvingats suga av för att få jobbet som speaker/reporter. Det kan ju knappast ha varit hans röst som kvalificerade honom...
Citera
2008-05-24, 19:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
Jag har länge irriterat mig på speakerrösten i Aftonbladets WebbTV-inslag, lyssna och se tex här:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article2535190.ab

Snubben med pålagd amerikansk accent alternativt störigt talfel heter tydligen Torbjörn Ek.

Nu vill jag veta: vem har denna Ek mutat alternativt tvingats suga av för att få jobbet som speaker/reporter. Det kan ju knappast ha varit hans röst som kvalificerade honom...
Han är säkert inkvoterad för att påvisa mångfalden i samhället eller något liknande :/
Citera
2008-05-24, 19:44
Medlem
nylndrs avatar
Fyfan vilken sliskig snubbe.
Citera
2008-05-24, 21:02
Medlem
JEzuss avatar
Skönt att få ett ansikte på rösten som stört mig en längre tid. Han var tom fulare än han pratar eller hur man skall uttrycka det.

mvh
Citera
2008-05-26, 05:45
Bannlyst
Mailade honom angående hans röst för ett par månader sen då den stör mig något enormt. Fick till svar något i denna stilen:
"Tänk om du kunde lägga energi på att göra världen bättre ist, barn utan mat i afrika. Växthuseffekten, cancer, HIV"

Jag skrattade.
Citera
2008-05-26, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle2535190.ab

Homosexuell så det skriker om det. Både sättet att tala, röra sig och vara. Dessutom är majoriteten av alla schalgerfantaser homosexuella (Björn Kjellman undantagen)
Första gången jag såg honom dyka upp var i par med Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson så det kanske är något gammalt ex med honom.
Citera
2008-05-26, 11:56
Medlem
negerapans avatar
Stör mig som fan på idioten och hans sätt att säga "R".
Hoppas han får sparken!
Citera
2008-06-15, 15:19
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Homosexuell så det skriker om det. Både sättet att tala, röra sig och vara. Dessutom är majoriteten av alla schalgerfantaser homosexuella (Björn Kjellman undantagen)
Första gången jag såg honom dyka upp var i par med Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson så det kanske är något gammalt ex med honom.

vilken sexuell läggning han har tycker jag är helt ointressant i sammanhanget. Det enda intressanta är att han är genomusel och att han måste ha en hållhake på någon för att ha fått, och blivit kvar i, jobbet
Citera
2008-06-28, 14:25
Medlem
Har länge stört mig på honom och jag skickade mail till någon chef över web-tvn på aftonbladet och frågade hur i h-lvete han kan få jobba? Men de svarade aldrig
Citera
2008-06-28, 16:53
Medlem
Samwises avatar
Han är så otroligt oskön, Aftonbladet måste väl kunna hitta någon som inte har talproblem och är allmänt bög?
Citera
2008-07-04, 10:38
Bannlyst
Jag vet förstås inte säkert om det är rätt Torbjörn Ek jag har hittat, men jag skulle gissa att hans ålder ligger däromkring. Någon som vet? Hur som helst är det inte omöjligt att han är bög och bor ihop med en kille i ungefär samma ålder. Titta på de här uppgifterna från Ratsit:

1976-12-07 Erik Axel Evlinger Sankt Eriksgatan 84 4 tr Stockholm
1977-04-10 Torbjörn Harald Ek Sankt Eriksgatan 84 4 tr Stockholm

Det går att hitta ett par ytterligare namn på samma våning, så det här är bara spekulationer. Men det spär ju på ryktena helt klart...

Tillägg:
Jag kollade också på Eniro: det är journalisten Torbjörn Ek som bor på den adressen. Fick dock ingen träff på den eventuella partnern... (hittade en med samma namn som troligen är hans pappa)
Senast redigerad av Oilkink 2008-07-04 kl. 10:59. Anledning: tillägg av information
Citera
2008-07-04, 11:37
Medlem
lusekoftans avatar
Att han är bög har verkligen ingenting alls med saken att göra.

Det enda som är relevant är att han har talfel + påklistrad amerikansk accent vilket gör honom jävligt olämplig och irriterande som speaker och reporter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in