2011-05-29, 21:12
Bannlyst
"Take That-intervjun som spårar ur helt"

Inte helt oväntat var denne Tobbe Ek tvungen att ta intervjun med Take That. Inte var det heller så förvånade att herr Ek spårade ur när kukskämten började hagla. Kan det bli tydligare? Take that och kukskämt. Som om Tobbe inte redan var tillräcklig röd i ansiktet. Sedan hade han mage att förstöra intervjun.

Take That-intervjun som spårar ur helt - http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...cle13080997.ab (Tobbe Ek spårar ur skulle rubriken vara)
Citera
2011-05-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betongfarsa
Inte helt oväntat var denne Tobbe Ek tvungen att ta intervjun med Take That. Inte var det heller så förvånade att herr Ek spårade ur när kukskämten började hagla. Kan det bli tydligare? Take that och kukskämt. Som om Tobbe inte redan var tillräcklig röd i ansiktet. Sedan hade han mage att förstöra intervjun.

Take That-intervjun som spårar ur helt - http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...cle13080997.ab (Tobbe Ek spårar ur skulle rubriken vara)

Tobbe ser ut som om han håller på att få orgasm eller skita på sig, men han pratar i varje fall inte som ett jävla sär på engelska.
Citera
2011-06-01, 21:28
Medlem
Aversions avatar
Fyfan, jag mår illa när jag ser människor likt denne Torbjörn Ek, hur fan är mannen klädd? Och hur fan snackar han?

Dock är han ju uppenbarligen homosexuell vilket Robbie och co nog förstår så han kommer undan med detta.
Citera
2011-09-29, 14:28
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aversion
Fyfan, jag mår illa när jag ser människor likt denne Torbjörn Ek, hur fan är mannen klädd? Och hur fan snackar han?

Dock är han ju uppenbarligen homosexuell vilket Robbie och co nog förstår så han kommer undan med detta.

Håller med. Hans pålagda engelska accent är verkligen störande
Citera
2012-02-16, 01:21
Medlem
Jag drömmer ofta om att få förgripa mig på honom med bearbetande maskiner.
Citera
2012-07-03, 21:18
Medlem
ercys avatar
Har mongot twitter?
Citera
2012-09-10, 00:07
Medlem
subutexs avatar
okej att vara överkåt bög, men bör inte exponeras i mediasammanhang.

nån som vill spekulera i vilken event som skulle få tobbes ego tillfreds?

att intervjua madde medans han blir hårt rövknullad av carl gustav?
Citera
2012-12-31, 16:04
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Pallar inte med honom! Bakisvideon på Aftonbladet. Sjukt han kommer från Vallentuna, låter som han håller på att kvävas när han pratar. Hade aldrig orkat med honom i längden.
Citera
2013-03-09, 17:04
Medlem
Intelligenss avatar
När i helvete ska Aftonbladet tvinga sina jävla webreportrar att gå till en talpedagog. Är det en måste för att få jobba på Aftonbladets web att inte kunna tala eller ens kunna uttala R. En dansk med riktig rotvälska som har skurit av sig tungan hade fan haft ett mer korrekt uttal än t ex den där Ek.
Citera
2013-08-03, 12:59
Medlem
NirvanAs avatar
Torbjörn Ek tar i så han skiter på sig

Citat:
I dag får hatarna hålla sig inomhus
Jag kan inte räkna till hur många mejl jag fått från läsare som kallar mig bögjävel och äckel. Och självklart finns det en tråd på internetforumet Flashback där man först spekulerat i min sexuella läggning (och hängt ut en före detta granne som möjlig partner) och senare konstaterat att, ja, visst är jag homo.

Som att det vore särskilt intressant.

Jag har aldrig på allvar blivit utsatt för våld eller riktiga hot (ni räknas inte, internettroll, ni är anonyma fegisar, haters och wankers som helt uppenbart saknar liv).

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17236817.ab
Citera
2013-08-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Torbjörn Ek tar i så han skiter på sig

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17236817.ab
Han pratar om en sex år gammal tråd, med lika många sidor. Det måste gälla en av de minst aggressiva trådarna härinne! Dessutom, den som undrar över TEs homosexualitet har verkligen något sjukt över sig. Jag bryr mig inte, men undrar ändå varför AB inte har chansat med någon icke-bög som skriver om melodifestivalen eller pridefestivalen...
Citera
2013-08-13, 03:10
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
Att han är bög har verkligen ingenting alls med saken att göra.

Det enda som är relevant är att han har talfel + påklistrad amerikansk accent vilket gör honom jävligt olämplig och irriterande som speaker och reporter.
Har han blivit degraderad än?

Vem var bögen som gav honom inträde till aftonbladet från början? .. eller jude - för att fortsätta sprida förvirring bland "gojjerna". Han är nog typ exempel av den lägst stående som finns i "vårat" system: talfel, bög & judarnas förlängda arm att försöka förmedla något vi alla är emot.

När ska han förlora sitt jobb? - så vi andra kan relax. Det han skrev during pride var det största hånet mot svensk kultr jag nåhonsin sett (bor utomlands) men hoppas det ordnar upp sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in