2010-03-06, 12:35
Citat:
Ursprungligen postat av ArtVandelay82
wtf, inget nytt på senaste? ... han va på kanal 5's morgon herrom veckan, ang ngt schlager-tjaffs. hur orkar man leva på eventuellt tissel och tassel? och klanka ner på c-kändisar om man heter torbjörn och är hyperbög.

när ska aftonbladet sparka den gurglande fanskapet?!

Är det inte det bögar gör bäst, alltså agerar skvallerkärringar? Daniel Nyhlen är väl ett praktexempel på en sådan skvallerkärring.
Citera
2010-03-08, 21:11
Medlem
Hårbolls avatar
Ähh, Tobbe är en av de trevligare människorna jag träffat genom livet, synd bara att han har snöat in på schlager och skvaller. Lite bortkastat tycker jag
Citera
2010-03-09, 00:23
Medlem
Tjack? Något måste det iaf vara med de ryckningarna och adhd-beteendet.
Citera
2010-03-09, 10:38
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serious
Fy fan va bra Flashback är. Tänkte precis starta en egen tråd om och fråga vad i helvete som är med hans jävla röst, googlade "torbjörn ek" och visst fan hamnar FB på femteplats.

(1) Är den på riktigt? Chansade också på något ursprung i Småland först, men de har ju en mer genuin och alltäckande dialekt. Dessutom skriver ni ju att han kommer från Stockholm.
(2) Talfel? Vilket i så fall? Har för mig att jag hört någon annan med liknande uttal någon gång.
(3) Vill han vara amerikan?

Talfelet ligger i att man har förkortad tungsträng eller nåt sånt och man inte kan bilda ordentliga R. Precis som med Folke Rydén.
Citera
2010-03-14, 11:04
Medlem
Renevatios avatar
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle6774362.ab

Det börjar vid 0.32. Killen rycker ju som ett jävla as...
Citera
2010-03-14, 13:31
Medlem
BitterNtwisteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C. Lyndbranch
Mailade honom angående hans röst för ett par månader sen då den stör mig något enormt. Fick till svar något i denna stilen:
"Tänk om du kunde lägga energi på att göra världen bättre ist, barn utan mat i afrika. Växthuseffekten, cancer, HIV"

Jag skrattade.

Jag var på Idols efterfest förra året och såg honom stå och prata med sin kameraman. Hörde honom säga "jag vet inte vad jag ska säga". Jag svepte förbi lite lätt och sa: "säg inga ord med R i bara"... jävvvvlar va sur han blev!
Citera
2010-03-14, 17:05
Medlem
isnaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renevatio
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle6774362.ab

Det börjar vid 0.32. Killen rycker ju som ett jävla as...

Haha, det är något som inte står helt rätt till där. Kan det möjligtvis vara lite tjack som är framme hos han så fort det vankas schlager och allmänt bögeri?
Citera
2010-05-25, 17:44
Medlem
Känner att jag som ändå känner Torbjörn Ek måste försvara honom. Han är en av de mest omtänksamma människorna jag känner! Och han är faktiskt väldigt rolig att umgås med.

Anledningen till att han pratar som han gör, som jag alltid tyckt är så fantastiskt charmigt, är för att han läspar på bokstäverna S,T,R och L.
Citera
2011-02-09, 22:06
Bannlyst
Vem är Aftonbladets reporter Tobias Ek?

Ärligt talat, han verkar var hyfsat homosexuell. Kramar om marcus larsson tusen gånger, verkar kanske inte utvecklingsstörd men lite åt det hållet ibland. Vem fan är killen??

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...icle8542693.ab
Citera
2011-02-09, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsoppa
Hans talfel. HANS JÄVLA TALFEL?!

EDIT: Tobias Ek heter han tydligen.

mm såg det med. Han är ju och intervjuar folk innan och och på efter festerna varje år i melodifestivalen. Har alltid tyckt han varit lite strange men det klippet var fan droppen
Citera
2011-02-10, 14:38
Medlem
ShogunAssasins avatar
Fyfan vad äcklig han är alltså, namnlista mot att få honom avskedad? Någon?
Citera
2011-02-10, 18:37
Medlem
Sticky Fingazs avatar
Ja han måste absolut ha en av sveriges värsta röster, blir irriterad bara jag hör honom prata
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in