2009-05-16, 20:27
Medlem
Jeeepzs avatar
Kan vara den värsta tennismatch jag någonsin sett, herregud alltså...

All heder till båda spelare dock ville jag så gärna att Novak skulle få vinna.
Citera
2009-05-16, 20:27
Medlem
moviemovies avatar
Fyfan att Nadal vinner. Hade varit så skönt om Djokovic kunde bryta hans svit på gruset inför hans egna hemmapublik... fan!

Han var värd att vinna, verkligen. Hade 3 matchbollar och Nadal lyckas på helt otroliga sätt rädda alla 3 st.

Hoppas Federer vinner nu och sedan piskar Nadal.
Citera
2009-05-16, 20:28
Medlem
Har bara en sak att säga om den matchen. Mästerlig!!!!
Citera
2009-05-16, 20:40
Medlem
Nichosjs avatar
Jag har tyvärr inte ett ordförråd brett nog att beskriva denna match så jag håller mig undan.
Citera
2009-05-16, 21:02
Medlem
Zukvalj2s avatar
Jävlar fyfan vilken match alltså. Går inte och beskriva. Fan att Djokovic inte vann...
Citera
2009-05-16, 21:33
Medlem
Fruktansvärt bra match Nadal kan verkligen spela bra på dem viktiga bollarna.
Är det nån som vet hur man kan se streamingen från bet 365 i fullskärm
Citera
2009-05-16, 21:37
Medlem
Nichosjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MORION
Är det nån som vet hur man kan se streamingen från bet 365 i fullskärm
Går tyvärr inte. Tror att det är för att man hela tiden ska kunna se livebets.
Citera
2009-05-16, 21:39
Medlem
moviemovies avatar
Det bästa du kan göra är att ändra upplösning på skärmen. Då blir bilden lite större.
Citera
2009-05-16, 22:04
Medlem
årets match helt klart, inte den mest välspelade kanske men helt klart den mest spännande. Nadal har långt kvar innan han är med i snacket om tidernas bästa tennisspelare, men jag skulle nog vilja påstå att han redan nu gjort mer än tillräckligt för att rankas som en av tidernas mentalt starkaste idrottsmän.
Citera
2009-05-16, 22:24
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Fyfan att Nadal vinner. Hade varit så skönt om Djokovic kunde bryta hans svit på gruset inför hans egna hemmapublik... fan!

Han var värd att vinna, verkligen. Hade 3 matchbollar och Nadal lyckas på helt otroliga sätt rädda alla 3 st.

Hoppas Federer vinner nu och sedan piskar Nadal.

Varför var Nadal inte värd att vinna då?
Lika bra spelade bägge spelarna och jag håller med nån ovan att det är nog årets hittils bästa match.
Grymt bra match och bägge spelarna visade verkligen att den nya generationen kommer lika väl vara lika bra om inte bättre än alla andra generationer som har vart.
Citera
2009-05-16, 22:34
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Varför var Nadal inte värd att vinna då?
Lika bra spelade bägge spelarna och jag håller med nån ovan att det är nog årets hittils bästa match.
Grymt bra match och bägge spelarna visade verkligen att den nya generationen kommer lika väl vara lika bra om inte bättre än alla andra generationer som har vart.

Vart skrev jag att Nadal inte var värd att vinna?

Anyways, DRÖMFINAL! Federer ser riktigt stabil ut. Kan Djokovic ge Nadal en match kan Federer säkerligen också göra det. Skulle vara så skönt om han kunde besegra Nadal imorgon. Skulle vara så viktigt för hans självförtroende.

Federer har för övrigt imponerande statistik vad gället First Serve Points Won. Han ligger väl runt 90%. Starkt.
Citera
2009-05-16, 22:49
Medlem
pirates avatar
Frågan är dock ifall Nadal hinner ladda om så finalen blir rättvis...
Men med tanke på hur många timmar nadal spelade i austr. open så borde detta inte vara några problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in