Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Den här turneringen ska bli riktigt kul! Såg att Tipsarevic har bättre odds än Gulbis i deras möte! Gulbis är verkligen på gång nu. Såg en intervju med honom där han sa att han slutat röka och dricka, men han förargade sig över att tennisspelarna inte kan röka weed

Gillar att det finns nån tennisspelare som inte är så himla politiskt korrekt hela tiden. Intervjuerna med Federer och Nadal till exempel, känns som att man hört varje intervju och tacktal med dem typ 100 gånger förut, även om man aldrig hört dem förut...
Haha underbart "jag har precis slutat röka" det var ju en jävla tur det. Blir liksom jävligt jobbigt att vara en seriös elitidrottsman och röka samtidigt. Det går, finns en del fotbollsproffs som gjort detta, men tänk er själva hur mycket bättre de hade varit om de inte hade rökt...
Jag vet själv hur det påverkar konditionen då jag förr i tiden var storrökare.
Angående Federer och Nadal, förstår du hur mycket skit dem skulle få om dem sa någonting som skulle kunna ses som positivt för tobak eller alkohol? Sen tror jag ärligt talat inte någon av dem gillar det. Jag har liksom jävligt svårt att se Nadal sitta och röka pipa mellan träningspassen
Nåja, angående tennisen. Tipsy ska ju egentligen vara knapp favorit, få matchvinster för honom i år och hårt matchande för Gulbis borde egentligen öka chansen för att Tipsy vinner, han är trots allt en topp10-spelare och det är han som ska slås och inte tvärtom.
Jag hoppas dock att Gulbis vinner, jag hoppas att han fortsätter att spela bra, vore roligt om han blev riktigt bra, känns som att han är en sån typ som kan slå alla om han lär sig bli mer seriös.