Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Murray utslagen direkt precis som förra året. Är siktet mer inställt på semester än tennis när han är i Kalifornien?
Ja han verkar inte alls trivas där. Även året innan förra så åkte han tidigt.
Garcia Lopez är en spelare som han inte ska ha några problem med alls, väldigt överraskande förlust tycker jag.
Har trott att det har varit för att han har varit deprimerad över sina förluster i AO som det har gått dåligt där förut men tydligen så är det någonting annat som är fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Sant att det ser mörkt ut för svensk tennis just nu. MEN vi får inte glömma bort att vi har en spelare rankad åtta i världen. Visst, det är dubbel men det är ändå en strimma ljus i allt det mörka. Tycker att Robert glöms allt för ofta när man snackar om svensk tennis. Han är trots allt åtta i världen och det förtjänar han respekt för.
Visst ska Lindstedt ha cred för sitt fina spel, men som då ser så skrev jag SINGEL. Tyvärr så bryr sig inte folk om dubbel så mycket (mig inkuderad), det får inte upp intresset för sporten. Det är singel som räknas, går det inte bra där så bryr sig folk inte så mycket, media skriver inte så mycket om det osv.
Dessutom så ska väl Lindstedt sluta snart?