2011-12-04, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Nu har Nadal 20 raka vinster i singel i Davis cup, kommer han att slå Björnes rekord, tror det är 33?
Fjärde förlusten för Argentina i DC finaler, sydamerika får vänta på första titeln. Kanske efter Nadal lagt av?

Nej det tror jag inte, förr eller senare förlorar han och det är 13 matcher upp till Borgs rekord. Nadal måste spela i 3-4 år till för att ta Borg, det är osäker om han ens är kvar på touren så länge.
Citera
2011-12-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Enligt rogerfederer.com (equipment section of ask Roger):

Question:
I heard your shoe-size is 50, is that true?

Roger's Answer:
Wrong, its 46 a 12 US.
vaaaaaaaa, han kan inte ha 46 förfan???????
Citera
2011-12-05, 08:39
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evreka

Låter väl rimligt för någon som är närmare 1.90 än 1.80 lång.
Citera
2011-12-05, 19:05
Medlem
Bjurras avatar
Verdasco var verkligen fjantig under DC-finalen men han är ingen oschysst kille.

http://www.couriermail.com.au/news/serve-of-mateship-from-spanish-ace/story-e6fresb6-1111112864545
Citera
2011-12-05, 19:06
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evreka

Jag är 188 cm och har US12.
Citera
2011-12-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Jag är 188 cm och har US12.
men hans skor ser små ut på tv ju?
Citera
2011-12-08, 15:05
Bannlyst
Ni flesta här gissar jag har sett att Robin inte är anmäld till Australian, men det lär bli en CB (comeback) i februari, tror inte det dröjer till mars. Men jag håller med Arnesen på Svd att det är bra att han inte hastar.
Citera
2011-12-09, 09:33
Medlem
hazrulzs avatar
Hej har en liten fråga jag snabbt vill ha svar på!
Vad heter den där lilla pluppen som ofta finns på botten av rackhuvudet som ofta visar märken på racket?
Citera
2011-12-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazrulz
Hej har en liten fråga jag snabbt vill ha svar på!
Vad heter den där lilla pluppen som ofta finns på botten av rackhuvudet som ofta visar märken på racket?
vibrationsdämpare

jag använder den inte för vibrationernas skull, utan ljudets skull, racket låter för mkt annars...
Citera
2011-12-13, 19:36
Medlem
Pretenders avatar
http://vault.australianopentv.com/

Massvis med klassiska matcher från tidigare AO's online! Har länge t ex velat se den episka matchen El Aynaoui mot Roddick QF 2003. Kvaliteten är inte HD, men klart godkänd.

Eller varför inte spelmässigt den mest högkvalitativa matchen - Verdasco vs Nadal SF 2009? Bara att välja och vraka.
Senast redigerad av Pretender 2011-12-13 kl. 19:38.
Citera
2011-12-14, 13:40
Bannlyst
För att ha nåt att skriva. Tror att både Murray och del Potro slams nästa år, Raonic kan gå långt kommande år, även Tomic, minst semi eller final tror jag. Dimitrov och Harrison gissar jag är ytterligare på tillväxt för minst semis, iaf Harrison, Isner tror jag nog kan nå minst semi, Querrey blir en intressant comeback från skada.
Berta hoppas jag kan nå 250-200 minst, tror inte han har sämre fysik en t.ex. Tomic, han verkar rätt kort men det är t.ex. Rochus, Ferrer, Coria, Berankis också. Vill tro att det kan va kanske en mental barriär som gör att han inte varit bättre men jag tycker att han är minst lika lovande som Lindell nu.
Senast redigerad av kukukukusjkin 2011-12-14 kl. 13:45.
Citera
2011-12-15, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
För att ha nåt att skriva. Tror att både Murray och del Potro slams nästa år, Raonic kan gå långt kommande år, även Tomic, minst semi eller final tror jag. Dimitrov och Harrison gissar jag är ytterligare på tillväxt för minst semis, iaf Harrison, Isner tror jag nog kan nå minst semi, Querrey blir en intressant comeback från skada.
Berta hoppas jag kan nå 250-200 minst, tror inte han har sämre fysik en t.ex. Tomic, han verkar rätt kort men det är t.ex. Rochus, Ferrer, Coria, Berankis också. Vill tro att det kan va kanske en mental barriär som gör att han inte varit bättre men jag tycker att han är minst lika lovande som Lindell nu.
Murray tar nog inte en slam, han avslutade säsongen i moll med skada, tror inte hans uppladdning inför Oz open är optimal. Del Potro förlorade båda sina matcher i DC-finalen, nej, jag tror inte han har det som krävs för att vinna en GS till.
Tror mer på Tsonga, han kan slå till i Oz open där han varit i final. Ferrer kan mycket väl också vinna en GS.
Raonic fick avbryta sin comeback i DC i september, nej hans framtid är mycket oviss. Tomic är bra, men lite valpig fortfarande blir för passiv när han leder matcher.
Harrison tror jag inte alls på, Queerey har nog toppat med sin vinst i Queens.
Berta har aldrig vunnit en match på atptouren, Lindell är väl lika usel, nej, juniortennis spelar dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in