2011-10-26, 22:19
Medlem
camejos avatar
Två timmar av mitt liv jag inte kan få tillbaka.. Usla är dom ikväll.
Citera
2011-10-26, 23:33
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Två timmar av mitt liv jag inte kan få tillbaka.. Usla är dom ikväll.

Bojkotta alltid Wozniacki om du ar radd om din tid.
Citera
2011-10-26, 23:38
Medlem
Vad tror vi om Alex Bogomolov Jr - Philipp Kohlschreiber imorgon ?
Citera
2011-10-27, 00:11
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Vad tror vi om Alex Bogomolov Jr - Philipp Kohlschreiber imorgon ?

bogomolov har jag aldrig sett spela men han har gjort en stark klättring på rankingen iår.
kohlschreiber har haft en väldigt svag höst men hans högsta nivå är top 20 material (om inte högre). dock visar han denna nivå allt för sällan. kan bli en öppen historia. men tittar man på form och ranking ska bogomolov vinna.
Citera
2011-10-27, 00:46
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
bogomolov har jag aldrig sett spela men han har gjort en stark klättring på rankingen iår.
kohlschreiber har haft en väldigt svag höst men hans högsta nivå är top 20 material (om inte högre). dock visar han denna nivå allt för sällan. kan bli en öppen historia. men tittar man på form och ranking ska bogomolov vinna.

Instammer. Kohlschreiber ar val egentligen den mer kompletta spelaren men Bogomolov verkar vara i klart battre form.
Citera
2011-10-27, 01:04
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Bojkotta alltid Wozniacki om du ar radd om din tid.

True that. Skönt att Zvonareva vann tillslut, kom tillbaka starkt i tredje uppenbarligen.(missade andra halvan av matchen).

**
Sharapova drar sig väntat ur efter andra torsken och Bartoli hoppar in... tråkigt för turneringen och intresset.
Hoppas Azarenka slår Li Na, har spelat en dubbel på den och Anderson/Baghdatis, Anderson vann så bara seger för vitryskan och pengaregn att vänta.
**
Antar att jag inte är den enda som inte gillar Bartolis spelstil? Dubbelfattade forehandsspelare är löjligt, lex. Monica Seles. För att inte tala om Bartolis serve... mardrömmar.
Citera
2011-10-27, 01:06
Medlem
Bjurras avatar
Jag tycker Bartoli ar skojig att se pa, bade for att hon spelar offensivt och for att hon ar en san (ofrivillig) pajas.
Citera
2011-10-27, 13:09
Medlem
camejos avatar
Blir lite rörigt om Kvitova, Zvonareva och Wozniacki hamnar på 2 vinster var. Går dom på setvinst-setförlustratio då? Inbördes funkar ju inte när dom är tre.
Citera
2011-10-27, 16:42
Medlem
Citat:
Blir lite rörigt om Kvitova, Zvonareva och Wozniacki hamnar på 2 vinster var. Går dom på setvinst-setförlustratio då? Inbördes funkar ju inte när dom är tre.

Set sedan game, givetvis.

Nu när Sharapova är ute så håller jag på Kvitova för hon är närmast Wozniacki på rankingen och har vunnit en grand slam
Citera
2011-10-27, 18:04
Medlem
Bjurras avatar
Nu hoppas jag att Kvitova gör slarvsylta av Wozniacki...
Citera
2011-10-27, 18:54
Medlem
camejos avatar
Wozniacki spelar mycket bättre idag. Kvitova är för bra dock.
Citera
2011-10-27, 19:17
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Wozniacki spelar mycket bättre idag. Kvitova är för bra dock.

Kvitova hade kunnat vinna ännu enklare med lite bättre fokus i Wozniackis servegame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in