Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Skumt att Djokern är med i matchen mot Sverige, vadfan ska han hit o spöa massa kvalspelare för. Känns som Serbien kör över Sverige oavsett vilka de ställer upp...
Vad ska han hit och göra?
Ifall Djokovic hade avstått så hade Sverige kunnat tagit in Söderling och spöat Serbien. Nu när Djokovic är med så spelar det ingen roll om Söderling är med eller inte, Serbien vinner ändå. Skulle bli förvånad om Djokovic spelar. Tror de mest tog ut honom för att de var rädda för att Söderling skulle ändra sig.
Visst kan Sverige vinna dubbeln, men det vore en skräll tycker jag. 5-0 till Seribien är i alla fall mitt tips, blir det 4-1 så har Sverige gjort det riktigt bra.
Angående Söderling så håller jag helt med Björn Borg att han ska vila och träna inför HARDCOURT och skita i att går tillbaka på grus och spela en fjollig liten turnering som Båstad (som är helt felplacerad). Han har ingen titel att försvara där, han har redan tagit alla poäng som går i 250-kategorin. Bättre och satsa på att göra en extremt bra hardcourt-säsong istället. Vila behöver han för han är fan sjuk varannan match nästan, ständigt dessa piller han ska ha.