2011-02-20, 09:02
Medlem
camejos avatar
Raonic - Roddick och Söderling - Cilic, ser ut att bli en trevlig söndag.
Citera
2011-02-20, 09:53
Medlem
Kitzbühels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Söderling är för tillfället på tok för stabil för Cilic! Tippar på en relativt avslagen historia. Typ 6-2 6-4 til Tibrosonen. Cilic är dock på gång igen vilket är kul! Ni som ska se matchen,,, kolla in bananböjen på Cilicis rygg och fråga er själva hur han kommer känna sig när han är 40!?

Raonic vs Roddick har alla ingridienser för att bli en tråkig match. Ingen av dem är några superreturnerare men båda besitter top 10 servar i världen vilket innebär att det troligen kommer bli 7-5 6-7 7-6 till någon av lirarna. Hemmaplan avgör till Roddick?

Det var en fråga om andra länder kör pre-camp för sitt DC lag och det tror jag nästa inte. Detta är ju pga Sverige har en rätt unik situation där vi inte har en aning om vem vi ska köra med så här 12 dagar innan 1:a serven sätts i spel. Tanken är väl att kaptenerna ska solla fram vem av de 8 kallade som kan gå in.

Även Robban Lindstedt (tillbaka från skada) samt Simon Aspelin som för tillfället har det tungt med en skadad partner samt allmänt dålig form att döma av resultaten i inledningen av 2011 kommer deltaga på DC-lägret.

Ett tips är att kolla in eurosport.se och klicka på tennis där. De har en lirare som heter Henric Larsson som brinner för tennis och skriver bra och mycket. De har även ett magasin som heter Courtside med intervjuer, reportage osv och enl deras blogg så ska de ha kameror och mikrofoner på plats och snacka med alla spelarna. Särskilt intressant att se och höra vad nye svensken Nick Lindahl har att säga/prestera.

Tror det i 1:a hand står mellan Pim-Pim, Lindahl eller Ryderstedt för 2:a singeln. Pim-Pim vet vi alla vad han kan, men håller han 2 st bäst av 5 sets matcher på 3 dagar? Ryderstedt tävlar flitigt och har en hög högstanivå. Med rätt taggning i Borås kommer han verkligen inte göra bort sig. Lindahl har jag sett på tok för lite, typ inget mer än på youtube, så jag kan inget säga... Meen,, bli inte förvånade om han kommer med i truppen ändå om Robban Lindstedts skadade vad inte håller. Nick är skolad i Australien = automatiskt duktig i dubbel... kan nog bli en liten skräll om Söderling har en tuff 1:a match och vill vila i dubbelmatchen.
Citera
2011-02-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Var kan man se dom?! Verkar som att bet365 inte streamar! :S
Citera
2011-02-20, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enricooo
Var kan man se dom?! Verkar som att bet365 inte streamar! :S

Någon som vet om det finns någon bra stream? På bet365 står det att den ska visas, men det kommer ingen bild.
Citera
2011-02-20, 13:52
Medlem
SureBets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hersby
Någon som vet om det finns någon bra stream? På bet365 står det att den ska visas, men det kommer ingen bild.
matchen börjar kl 14, sändningen på bet365 har inte börjat än alltså

edit: nu är den igång
Senast redigerad av SureBet 2011-02-20 kl. 13:56.
Citera
2011-02-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SureBet
matchen börjar kl 14, sändningen på bet365 har inte börjat än alltså

edit: nu är den igång

Hmm jag får ingen bild, bara ljud. Funkar det för er??
Citera
2011-02-20, 14:06
Medlem
SureBets avatar
jag har bild
Citera
2011-02-20, 14:09
Medlem
Va konstigt :S Alla andra event fungerar. Ingen som har nån lösning?
Citera
2011-02-20, 14:55
Medlem
Feberns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hersby
Va konstigt :S Alla andra event fungerar. Ingen som har nån lösning?

http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html
Citera
2011-02-20, 14:59
Medlem
Feberns avatar
Nu är det spännande här. Kusligt spännande!
Citera
2011-02-20, 15:27
Medlem
allt.o.ingets avatar
Jag tror att ju längre matchen går, desto mer kommer Söderling ta över. Cilic chans är att han tar det i två raka.
Citera
2011-02-20, 15:50
Medlem
Feberns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allt.o.inget
Jag tror att ju längre matchen går, desto mer kommer Söderling ta över. Cilic chans är att han tar det i två raka.

Robin Söderling tar ju enkelt andra set nu. Ingen tvekan om den saken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in