2011-01-08, 17:06
Medlem
SureBets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Finalen spelas 04:00 söndag morgon.
gott då är vi vakna
Citera
2011-01-08, 17:15
Medlem
Kongo_89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SureBet
gott då är vi vakna

haha najs då är man ju fortfarande full! bra efterfest material
Citera
2011-01-08, 22:26
Medlem
Benganiolos avatar
Day session (12.00 noon start)

Men’s doubles final

[3] P Hanley (AUS)/L Dlouhy (AUS/CZE)
v
[4] R Lindstedt/H Tecau (SWE/ROU)

Men’s singles final

[1] R Soderling (SWE) v [2] A Roddick (USA)

Så direkt efter dubbelfinalen spelas singeln? Vissa har sagt kl 04 ser jag men det blir nog senare om nu Brisbane ligger +9 timmar
Senast redigerad av Benganiolo 2011-01-08 kl. 22:29.
Citera
2011-01-09, 04:25
Medlem
SureBets avatar
nu börjas det, komigen robin!
Citera
2011-01-09, 04:32
Medlem
iår vinner inte rafa eller fed australian open

jag säger inte att murray kmr vinna australian open men tror han har stor chans att plocka den

motivering:
  • fed är slut snart
  • tror inte rafa tar 4 raka slams
  • murray var galet grymm mot rafa i london
Citera
2011-01-09, 05:48
Medlem
Funkes avatar
Så börjar det regna också och Roddick går bananas på domaren av någon anledning. Det är inte första gången det händer och det är lika komiskt varje gång det händer
Citera
2011-01-09, 06:13
Medlem
SureBets avatar
4a i världen nu då?
stabil match av robin
Citera
2011-01-09, 10:39
Medlem
Vobblers avatar
Highlights: http://www.youtube.com/watch?v=6NU-6nDZlD0
Vilket tryck han har spelat med hela veckan, ojojoj! Aussie Open kan bli riktigt intressant.
Citera
2011-01-09, 14:22
Medlem
Kongo_89s avatar
riktigt bra gjort av söderling...att ta roddick i 2 raka är något sällsynt dem emellan. i november möttes de i paris masters, då va roddick sjuk på något vänster? minns att han inte kunde spela fullt en stor del av 2010 iaf... men nu 2011 sa han själv att han vart friskt å i full form. så söderling ska vara väldigt glad med resultatet.

samtidigt måste man ju undra vad murray och djokovic håller på med? speciellt murray som behöver alla bonuspoäng han kan få för att hålla kvar 4e platsen. men då spelar han träningstuneringar och då får man skylla sig själv över en tappad 4 plats...fasst de kan samtidigt betyda något bra för skotten då han förra året va i samma sits då del potro gick om precis innan AO och sen gick ju ändå murray till final...

hur som helst va de riktigt härligt gjort av robin och visst är de för tidigt att säga för mkt om samarbetet med pistolesi men de känns som robin har mer glädje i sitt spel nu..detta tror jag tack vare pistolen som verkar vara en skön kille! bra killar!
Citera
2011-01-09, 21:07
Bannlyst
Folk säger ibland att det är bra när spelare lägger av i tid, jag förstår mig inte på sånt resonemang.
Nån skrev att Moya gjorde rätt som slutade, och att det skulle vara bra om Hewitt och Haas lägger av, vilket jag absolut självklart ej håller med om.
Jag tycker bara det är kul när idrottsmän håller på så länge som möjligt.
Jäkligt trist och obegripligt att Wilander tappade motivation efter 88. Edberg tappade också lite väl mycket efter 92.
Citera
2011-01-09, 21:31
Bannlyst
Efter jag bytte min avatar så har kanske t.o.m ingen svarat mig på ett inlägg. Tycker Nigerias flagga är bättre än en brinnande amerikansk iallafall.
Nigeria hade f.i.ö en ok tennisspelare på 80 och 90-talet åtminstone. Iallafall i afrikansk klass.
Citera
2011-01-10, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Folk säger ibland att det är bra när spelare lägger av i tid, jag förstår mig inte på sånt resonemang.
Nån skrev att Moya gjorde rätt som slutade, och att det skulle vara bra om Hewitt och Haas lägger av, vilket jag absolut självklart ej håller med om.
Jag tycker bara det är kul när idrottsmän håller på så länge som möjligt.
Jäkligt trist och obegripligt att Wilander tappade motivation efter 88. Edberg tappade också lite väl mycket efter 92.

Om du hade haft insikt i vad som krävs för att hålla sig i världstoppen skulle du vara mer förstående. Wilander gick all in 1987 för att kunna bli världsetta 1988, vi snackar tennis dygnet runt 365 dagar om året, sova med en tennisboll under kudden osv. Det är ytters få som har diciplinen att ens kunna ta sig dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in