2010-11-25, 19:46
Medlem
Om de bara räknar inbördes mellan alla 3 så är Södeling ute. Om man räknar med matcherna mot Federer så går han vidare om Ferrer vinner med 2-0 och högst 3 gem
Citera
2010-11-25, 20:39
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipbleader
Med tanke på att Nadal är bland det mest osportsliga som har äntrat en tennisbana så ligger det lite i vad du säger...

Jävla trams. Det är som att säga att det är osportsligt att sätta bollen på utkanten av linjen.

Om Nadal vore så osportslig, varför har hans kollegor röstat på honom? Hotade av farbror Tony?
Citera
2010-11-25, 20:52
Medlem
svulles avatar
Har Andy Murray en stabil serve? Förlorar han sällan games?
Citera
2010-11-25, 21:29
Medlem
Kongo_89s avatar
murray ser jätte skakig ut

edit: men nu är ferrer skakig och murray leder 3-2 med serve. hörde att murray behöver bara vinna minst 8 game för att gå vidare
Senast redigerad av Kongo_89 2010-11-25 kl. 21:33.
Citera
2010-11-25, 21:38
Medlem
David.s avatar
En aning skakig inledning, men vände 0-2 underläget till det mer formidabla 4-2.

Cash'ya.

Citera
2010-11-25, 21:39
Medlem
Vobblers avatar
Irriterande störningar på TV10, är det fler som har problemos? Bilden hackar fram, lite svårt att följa tennisen då. Telia digital-TV...
Citera
2010-11-25, 21:42
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Irriterande störningar på TV10, är det fler som har problemos? Bilden hackar fram, lite svårt att följa tennisen då. Telia digital-TV...

BET365 sänder förövrigt sändningen via livestreaming, om det nu skulle visa sig omöjligt att se på den via TV10.
Citera
2010-11-25, 21:45
Medlem
Kongo_89s avatar
nu är de kört
Citera
2010-11-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Jävla trams. Det är som att säga att det är osportsligt att sätta bollen på utkanten av linjen.

Nadal är ökänd för att maska mellan avbrott, mellan servar, att ta "medcial timeouts" när han ligger under, använda otillåten coachning och lite annat blandat bandat, så bespara mig ditt j ä v l a t r a m s själv...

Citat:
Om Nadal vore så osportslig, varför har hans kollegor röstat på honom? Hotade av farbror Tony?

Det är det alla undrar (utom du då + alla spanjacker+ övriga Nadal-fans). Sedan är det Toni och inget annat...
Citera
2010-11-26, 00:52
Medlem
Citat:
Nadal är ökänd för att maska mellan avbrott, mellan servar, att ta "medcial timeouts" när han ligger under, använda otillåten coachning och lite annat blandat bandat, så bespara mig ditt j ä v l a t r a m s själv...

Det är det alla undrar (utom du då + alla spanjacker+ övriga Nadal-fans). Sedan är det Toni och inget annat...

Får man fråga vilka är dessa alla du hänvisar till, det är iallafall inte de andra spelarna han möter ute på banan eftersom det är just de som gett han priset?

Jag har inte läst en enda artikel på nätet som ifrågasätter Nadal som vinnare av fairplay priset, det borde ju rimligtvis finnas gott om dem ifall det nu är som du hävdar att alla undrar. Jag skulle gärna vilja se en källa tack.
Senast redigerad av Gincan 2010-11-26 kl. 01:09.
Citera
2010-11-26, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Får man fråga vilka är dessa alla du hänvisar till, det är iallafall inte de andra spelarna han möter ute på banan eftersom det är just de som gett han priset?

Jag har inte läst en enda artikel på nätet som ifrågasätter Nadal som vinnare av fairplay priset, det borde ju rimligtvis finnas gott om dem ifall det nu är som du hävdar att alla undrar. Jag skulle gärna vilja se en källa tack.

Har du sett någon artikel som tycker att det var på tiden? Jag vet inte om det är något som de brukar skriva om överhuvudtaget, däremot så kryllar det av forumkommentarer om att det inte har något med 'fair play' att göra, men jag vet, du har redan fått vatten på din kvarn.

Men låt mig då istället ställa en fråga till dig om DU tycker det var rättvist att Nadal fick priset just i år, när han inte ens har varit nominerad tidigare? Jag har nämligen några argument till varför det är åt helvete, men jag vill gärna att du svarar Ja på frågan innan jag skriver dem...
Citera
2010-11-26, 11:12
Medlem
Rasmols avatar
Citat:
Har du sett någon artikel som tycker att det var på tiden? Jag vet inte om det är något som de brukar skriva om överhuvudtaget, däremot så kryllar det av forumkommentarer om att det inte har något med 'fair play' att göra, men jag vet, du har redan fått vatten på din kvarn.

Men låt mig då istället ställa en fråga till dig om DU tycker det var rättvist att Nadal fick priset just i år, när han inte ens har varit nominerad tidigare? Jag har nämligen några argument till varför det är åt helvete, men jag vill gärna att du svarar Ja på frågan innan jag skriver dem...

Rättvisa, detta underbara ord...

Har jag förstått det rätt om jag säger att det är spelare på touren som röstar fram vinnaren av detta pris? I så fall vill jag gärna se några argument till varför det är åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in