2010-11-13, 15:45
Medlem
Maglors avatar
Blir inte mer spännande än så här
Citera
2010-11-13, 15:47
Medlem
freeriderXIIs avatar
Att ta första bollen i motståndarens servgame är alltid bra då har man råd att förlora två raka.

Härligt att han vann en spelboll där han fick springa in den.
Citera
2010-11-13, 15:49
Medlem
Hoggers avatar
När förstaserven väl funkar är det ju såna enkla poäng för Robin, men den procenten är ju fortfarande bedrövlig.

Håll i det här setet nu!
Citera
2010-11-13, 16:01
Medlem
underbart nu tror jag llodra får svårt. by the way e det bara jag som älskar fidde
som kommentator? tycker han e sjukt bra, många matcher som e tråkiga har jag sett enbart för att lyssna på honom
Citera
2010-11-13, 16:06
Medlem
Kongo_89s avatar
utöver tennisen måste jag kommentera musiken som jag inte får grepp om. kul att de inte spelar lady gaga m.m

läkare ute för llodra nu. tydligen nå blåsor som stör honom. känner mig väldigt stolt som prickade in rätt scenarion på matcherna både igår och idag :P
Citera
2010-11-13, 16:07
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blast2
underbart nu tror jag llodra får svårt. by the way e det bara jag som älskar fidde
som kommentator? tycker han e sjukt bra, många matcher som e tråkiga har jag sett enbart för att lyssna på honom

Fidde är kungen av tenniskommentatorer. Jag gillar hur han pratar "med" spelarna som han gjorde nyss med Llodra när fransmannen försökte sig på lite baslinjespel. "Där kan du ju försöka slå Robin Söderling för där kommer du vinna 1 av.... 8!! För mig får du gärna fortsätta där."

Eller tidigare när Llodra var nära att sträcka sig när han försökte nå en boll. "Han är ju URgammal Llodra så han sträckte väl sig där"

Förövrigt mycket trevligt att det gått lite grus i det franska maskineriet nu. Som vi alla vet så är det bara en tidsfråga innan en fransk maskin havererar.
Citera
2010-11-13, 16:13
Medlem
Virrevargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
utöver tennisen måste jag kommentera musiken som jag inte får grepp om. kul att de inte spelar lady gaga m.m

läkare ute för llodra nu. tydligen nå blåsor som stör honom. känner mig väldigt stolt som prickade in rätt scenarion på matcherna både igår och idag :P
Jag var faktiskt i Paris för några dagar sedan och passade då på att titta på tennis. Trevligt. Såg 6 matcher på en dag. :P Nu vet jag vad för musik dom spelat för musik idag men allmänt så är fransmännen mycket för elektronisk musik och mycket sådan spelades i tisdags.

EDIT: Härlig statistik för Robins förstaservar i 3:e set med hela 90%. Håll i Robin!
Senast redigerad av Virrevarg 2010-11-13 kl. 16:16.
Citera
2010-11-13, 16:36
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Vilket jävla volleygeni, denne Llodra. Står i total kontrast till Söderlings blåsa motståndaren av banan-spel.
Citera
2010-11-13, 16:52
Medlem
Virrevargs avatar
Vilket game! Nu vinner vi Söderling!
Citera
2010-11-13, 16:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virrevarg
Vilket game! Nu vinner vi Söderling!

4-2 i tiebreak, vore jävligt kul om det kunde bära till final.
Citera
2010-11-13, 17:04
Medlem
Skönt att ha fel, något speciellt med Soda och Paris...
Citera
2010-11-13, 17:04
Medlem
.bird.s avatar
Söderling vann!! Otroligt spännande match, trodde inte Robin skulle klara av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in