Murrays är inte så dålig den heller. Kanske inget supervapen, men han lyckas alltid slå den i rätt tid och med utmärkt precision.
På tal om racket. Det var väl snack om att de flesta spelarna på toppen lirar med gamla rack, Nadal är väl den enda som fixar nya. Tror det stod i aftonbladet att spelarna bara färgar om sina gamla. Då tänker jag mest på samma stränguppsättning osv, inte att de har samma rack i flera år.
Citat:
Ursprungligen postat av FaderFourah
Jag stod upp för 2 år sen, och så länge du får en plats vid räcket så ser du bra
Men det är mycket folk och du får trängas osv, och nu när Federer kommer lär det ju inte bli lättare.
Men om du är där i god tid och tar en plats snabbt så är det nog lugnt

Ståbiljett kostar 300 kr. Sittplats kostar 500kr. Blev inget svårt val
Fixade biljetter till semifinalen där jag hoppas att Federer kommer att vara med. Finns en ganska stor risk att han ryker innan finalen, så det är bara dumt att chansa och köpa biljetter dit. Dessutom får man se två stycken (förhoppningsvis) högklassiga matcher.
Vilka spelare är med förutom Federer, Söderling och Berdych? Hittar inte det någonstans på sidan. Men om dessa tre skulle ta sig till semifinal kan Stockholm Open bli riktigt kul. De har ju sagt att de satsar på att slå Båstad
Sektion D, hur pass bra är den om man skulle ranka?