Citat:
Ursprungligen postat av Sean-Avery
.
I mina ögon är det nästan hel jämt på topp 2-8, med undantag Federer som är strået vassare än resten av fältet.
Vem som helst av dessa kan vara med och kriga om första platsen om mr tennis skulle lägga av idag. Det skiljer alltså över 3000p upp till Federer för Novak idag.
håller helt med dig.
2-8 är sten tufft just nu. jag tycker att högsta nivåerna (som de visat sig sedan F.Ö 2009) mellan platserna 2-8 (sett efter dagens ranking) är svin jämna. deras högsta nivåer är väldigt jämna allihopa och deras lägsta lika så.
Federer? ja han prioriterar ju bara GS sedan en tid tillbaka....
kvällens match då? roddick vs Ljubicic
för de första är de rätt intressant att 2 spelare över 25 är i en final i en stor turnering.
jag har lite dubbla sidor över vem som jag tycker ska vinna. Jag vill att roddick vinner, men samtidigt inte för då går amerikanen om söderling xD ljubicic, visst kul men roddicks förkrossande statestik mot kroaten borde räcka idag. iofs har herr ljubicic spelat övertygande från baslinjen likt gammla goda dar men roddick var väldigt stabil när de slutligen gällde igår mot söderling. känns som dagens match kan likna just söderling roddick då nerver borde vara inblandat av 2 tidigare top 3 spelare.
nej men roddick ska vinna detta. vilket innebär att amerikanen går om söderling på rankingen. men de är inte mkt som skiljer poängen dem emellan. efter miami och liten bit in på grus säsongen borde söderling vara 7a igen...innan FÖ iaf