2009-03-06, 21:32
Moderator
Dretskols avatar
Fan vilket fint game han hade där! Viktigt!
Citera
2009-03-06, 23:04
Medlem
plagueiss avatar
Kommentarerna låter som några ur NileCity.
Citera
2009-03-06, 23:04
Medlem
mishimas avatar
Vinci kämpar! Starkt gjort att vända tillbaka i setet. Jag tror han tar hem det.
Citera
2009-03-06, 23:38
Medlem
plagueiss avatar
Tråkigt. Synd att de var så osportsliga.
Citera
2009-03-06, 23:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis

Han föll med flaggan i topp tycker jag. Vi kan faktiskt ta båda singlarna på söndag. Vinciguerra var ett par klasser bättre än vad jag trodde.
Citera
2009-03-06, 23:53
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han föll med flaggan i topp tycker jag. Vi kan faktiskt ta båda singlarna på söndag. Vinciguerra var ett par klasser bättre än vad jag trodde.

Mjo han visade riktiga kämpartakter. Jo känns som det blir total-vinst ändå.
Citera
2009-03-07, 00:11
Medlem
Jag är inte så övertygad om Pim-Pim´s storhet idag. Hellre Mikael Ryderstedt isåfall.
TJ spelade riktigt bra tyckte jag, han är inte lika bra som ifjol, men ändå så går han in och spelar bort en ganska robust spelare.
Vinci spelar mer grustennis tycker jag, något som Sverige saknar idag.
Det ser bättre ut än väntat definitivt, var lite orolig att Vinci skulle förlora i raka set och Dudi skulle ersätta Hadad i dubbeln.
Om Sverige nu vinner matchen och möter Ryssland (som leder med 2-0 emot Rumänien) och det blir grus hemma, så vore Vinciguerra och Söderling dom givna sen har Sverige två bra dubbelpar i antingen TJ/Aspelin eller Lindstedt/J.Johansson.
Vore kul om Vinci fick spela i World Team Cup på grus, tror att Sverige är mästare där, dessutom WC i Båstad.
Tydligen får man ATP-poäng också för Davis cup iår, så TJ har då förbättrat sin ranking...
Citera
2009-03-07, 14:05
Medlem
Vobblers avatar
Nu drar dubbeln igång, kom igen nu Sverige! Dubbelmatcher brukar bjuda på bra tennis, så det här blir kul.
Citera
2009-03-07, 14:14
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis

Riktigt dåligt, bra av Wille att reagera. Hoppas sponsorklicken som agerar minipublik för en gångs skull kan vara lite osvenska och svara upp (skrika vid uppkast o dyl). Vända andra kinden till fungerar sällan, mot dessa i princip aldrig, fråga Folke Bernadotte...

Tror dubbeln blir svår men inte omöjlig - med tanke på hur både TJ (vilken kämpe!) och Vinci såg ut KAN vi om vi måste vinna båda singlarna på söndag.
Citera
2009-03-07, 14:28
Medlem
Worezs avatar
Vad är det för fetto i keps Israelerna ställer upp med? Verkar ha blivit några falafel för mycket på den kroppen...
Citera
2009-03-07, 15:16
Medlem
tonymontanas avatar
Haha det är ju helt obscent att en sån gris ska få plats i professionell idrott.
Citera
2009-03-07, 16:04
Medlem
CoopColas avatar
Dum fråga, har inte någon stenkoll på tennis men hur många set spelar de nu i DC? Bäst av 5?
Senast redigerad av CoopCola 2009-03-07 kl. 16:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in