2017-05-08, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Micke lottades mot Pedro Sousa. Bra. Dutra Silva om han vinner den. Tycker dock att några andra högt seedade spelare är vassare så det är inget att orda om.

Ingen Ymer-fight före en ev. final, så inte så troligt med andra ord.
Inte alls bra tycker jag , har du sett Sousa:s resultat senaste veckorna?
Citera
2017-05-08, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisson 81
Nej! det finns aldrig någon logik att förlora mot Larsson.. För om nu Schiavone är slutkörd ska Johanna ta denna match i 2. Så end of story

Det som annars glädjer mig med årets säsong.Federer och Sam Querrey - Acapulco

Vilken fjant du är. Nej det finns absolut ingen logik i att förlora mot en spelare som är högre rankad än en själv

Ja det är ju väldigt logiskt om hon skulle vara slutkörd från början när hon har vilat i ex antal timmar. Mycket mindre logiskt att hon blir det i ett tredje set
Citera
2017-05-08, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Inte alls bra tycker jag , har du sett Sousa:s resultat senaste veckorna?

Bästa lottningen ändå, sämre spelare där, oavsett om de kanske är i bra form eller inte.
Citera
2017-05-08, 16:00
Medlem
Pågår en future i Jönköping också , där vann Friberg och Eriksson-ziverts i första rundan, man kan ju hoppas dom svenskarna börjar röra på sig lite, har pratats lite om dom trotts allt.
Citera
2017-05-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Bästa lottningen ändå, sämre spelare där, oavsett om de kanske är i bra form eller inte.

Jo det är nog i och för sig sant
Citera
2017-05-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Vilken fjant du är.:

Skulle du kunna utveckla? Klart du inte kan!
Hur ska man kunna för dialog med en uppenbar nobody

Min kunskap om tennis kommer du aldrig att uppnå.Så om du besparar mig dina dum svar är jag tacksam.
Citera
2017-05-08, 20:29
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Bästa lottningen hade nog varit mot Corentin Moutet som fått Wild Card (rankad 384) men det går inte att klaga på lottningen. Mikael ska vara bra nog att slå den där Sousa, sen får han se till att spöa Silva i nästa omgång. Minst kvartsfinal, det här ska nog gå bra.
Citera
2017-05-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisson 81
Skulle du kunna utveckla? Klart du inte kan!
Hur ska man kunna för dialog med en uppenbar nobody

Min kunskap om tennis kommer du aldrig att uppnå.Så om du besparar mig dina dum svar är jag tacksam.

Jag kan motivera det med att du inte kan ett skit om tennis. Är du så efterbliven så du inte ens klarar att kolla världsrankingen eller vilka odds spelarna står i hos spelbolagen så behöver man inte motivera det med mer än att du är en pajas!
Citera
2017-05-08, 23:03
Medlem
Bouchard slog Sharapova i årets dammatch. Älskar't
Citera
2017-05-09, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bästa lottningen hade nog varit mot Corentin Moutet som fått Wild Card (rankad 384) men det går inte att klaga på lottningen. Mikael ska vara bra nog att slå den där Sousa, sen får han se till att spöa Silva i nästa omgång. Minst kvartsfinal, det här ska nog gå bra.

Den där Moutet är riktigt lovande , sett han några matcher, hade inte varit helt klar den heller.
Citera
2017-05-09, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Bouchard slog Sharapova i årets dammatch. Älskar't

Bra, riktig bitch fight där
Citera
2017-05-09, 12:54
Medlem
Förstår mig inte på tennis ibland, först körde Mikael över belgaren geens med 6-2 6-1 i kvalfinalen, sen fick Geens en LL plats och slog 91 rankade Olivo med 2-1 i set.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in