2014-09-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likewhatyoudont
Kan inte Ymer slå Ungur då?
Eller Lindell slå Copil?

Om dubbelparet vinner så blir det ju 3-2, i så fall.

Varför spelar inte Lindstedt?

Om Ymer spelar som idag lär han inte vinna mot någon topp 400 i alla fall han såg inte så nöjd ut ville inte prata med Rosengren efter ens. problemet är att Sverige troligen måste vinna bägge singlarna på söndag , för i dubbel har Rumänien ett värdspar och Sverige saknar ju Lindstedt.
Citera
2014-09-12, 16:08
Medlem
Lindstedt gick sönder i US Open. Kul start på DC-mötet för Sverige, snart kan vi ha en ny svensk 1a om Christian fortsätter så här..
Citera
2014-09-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Lindstedt gick sönder i US Open. Kul start på DC-mötet för Sverige, snart kan vi ha en ny svensk 1a om Christian fortsätter så här..

Ja ,och Ymer kan tyvärr dala om han fortsätter så här, han verkar inte ha nån form alls, blir ändå imponerad av tennisspelares psyke,jag hade allvarligt dödat någon om jag hade spelat lika kasst som Ymer spelade idag
Citera
2014-09-12, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja ,och Ymer kan tyvärr dala om han fortsätter så här, han verkar inte ha nån form alls, blir ändå imponerad av tennisspelares psyke,jag hade allvarligt dödat någon om jag hade spelat lika kasst som Ymer spelade idag
Han möter kvalificerat motstånd, får nog fortsätta på grus ett tag till.
Inga rankingpoäng så vitt jag vet i dom lägre divisionerna, så dom får väl spela för äran och pengarna. Kvalet till Australian Open, kan ju nu få två svenska herrdeltagare, inte illa.
Citera
2014-09-12, 16:55
Medlem
Citat:
Han möter kvalificerat motstånd, får nog fortsätta på grus ett tag till.
Inga rankingpoäng så vitt jag vet i dom lägre divisionerna, så dom får väl spela för äran och pengarna. Kvalet till Australian Open, kan ju nu få två svenska herrdeltagare, inte illa.

Jo men det värsta var att Copil hade varit möjlig o han hade gjort en bra match kändes det som , ja ja det är klrt det är viktigt va kvar, måste ju ha en hyffsad ranking om ens juniorer ska vilja börja spela tennis det här landet känns det som
Citera
2014-09-12, 17:31
Medlem
Österrike blir hemma vid förlust för Sverige emot Rumänien, det blir Lettland som förlorar så får man använda lottning trots att Björn Borg och resten av laget vann i Riga på 1970-talet...
Senast redigerad av Alessandro 2014-09-12 kl. 17:34.
Citera
2014-09-12, 18:50
Medlem
JetZabrs avatar
Hej är det någon som vet vilka kanaler som kommer att visa ATP och WTA finalerna.
Citera
2014-09-13, 07:51
Medlem
Australien verkar vara på väg till världsgruppen, 2-0 i matcher och 2-0 i set i dubbeln.
Iövrigt inga större överraskningar egentligen.
Senast redigerad av Alessandro 2014-09-13 kl. 08:08.
Citera
2014-09-13, 08:09
Medlem
Citat:
Då spelar Sverige 1an och 2an idag i Davis Cup. Matcherna har börjat i andra grupper, ROC även kallat Taiwan har tagit ledningen med 2-0 i sin match emot ROK även kallat Sydkorea. Australien med veteranen Hewitt som spelar emot Uzbekistan har gjort likadant.
Fel, tvärtom ROK även kallat Sydkorea leder med 2-0.
Citera
2014-09-13, 15:14
Medlem
Citat:
Österrike blir hemma vid förlust för Sverige emot Rumänien, det blir Lettland som förlorar så får man använda lottning trots att Björn Borg och resten av laget vann i Riga på 1970-talet...

Österrike lär väl spela Melzer och Lettland Gulbis? inga lätta historier precis.
Citera
2014-09-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Österrike lär väl spela Melzer och Lettland Gulbis? inga lätta historier precis.
Gulbis spelar oregelbundet, denna gång endast dubbel.
Citera
2014-09-13, 16:51
Medlem
Sverige förlorade dubbeln i raka set, blir svårt att vinna matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in