2009-08-13, 02:19
Medlem
Haas bryter efter första set pågrund av blåsor på sin hand.

Var ju jävligt värt att stanna uppe inatt för att se på tennisen.
Citera
2009-08-13, 02:20
Medlem
Benganiolos avatar
Hasse verkar ha kvinnohänder! nattens längsta match dock, ett HELT set...kul
Citera
2009-08-13, 02:39
Medlem
sagnas avatar
Får man väl vänta till imorgon då för lite tennis, synd bara att Djokovic, Federer, Nadal, Murray och Roddick mm alla spelar klockan 17.00
Citera
2009-08-13, 10:54
Medlem
sagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagna
Får man väl vänta till imorgon då för lite tennis, synd bara att Djokovic, Federer, Nadal, Murray och Roddick mm alla spelar klockan 17.00

Hehe, det gjorde dom ju inte alls det. Tack för det Aftonbladet.
Citera
2009-08-13, 20:55
Medlem
dr-zekes avatar
Kvällens/nattens höjdare är tveklöst Federer - Wawrinka! Två av tourens vackraste enhandsbackands på en och samma bana. Federer vill nog sätta sin landsman på plats efter den senaste förlusten i Monte Carlo.
Citera
2009-08-13, 21:08
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Kvällens/nattens höjdare är tveklöst Federer - Wawrinka! Två av tourens vackraste enhandsbackands på en och samma bana. Federer vill nog sätta sin landsman på plats efter den senaste förlusten i Monte Carlo.

Helt klart. Jag sitter och laddar upp med några Åbro och ostbågar.
Dock tror jag det blir en enkel och smärtfri seger för fedex, på hard-court går det nog lite för snabbt för Wawrinka.
Citera
2009-08-13, 21:25
Medlem
Jag sitter också fulladdad med chips, läsk och annat smått och gott. Många intressanta matcher ikväll.
Citera
2009-08-13, 21:49
Medlem
pirates avatar
Är det bara jag som är verkligen imponerad av A-Rod och hans spel?
Han verkar vara helt pånyttfödd. Sen Stafanki tog över och tvingade A-rod att gå ner i vikt så ser han helt annorlunda ut på ett bra sätt.
Han rör sig mkt bättre och använder banan på ett bättre sätt. Läser av motståndaren mkt bättre oxå samt att hans temperament har blivit bättre.
Det enda som jag kan se är att han har tappat lite av det lilla extra vid sin serve.
Han servade som en best förut och jag tycker mig inte se det lika ofta nu, istället väljer han att spela om poängen.

Till Venus W. idag, helvete vad dålig hon var. Hur i hela helvete kan man skifta i nivå så jävla mkt?
När hon spelade mot Safina och vann 6-0, 6-1 trodde alla att hon skulle utklassa vartenda motstånd. Sett till idag så var hon skit....
Citera
2009-08-13, 22:30
Medlem
Vobblers avatar
A-rod är precis som du säger pirate, pånyttfödd. Jag har aldrig varit en Roddick-beundrare, men han har blommat ut i år.
Wimbledonfinalen gjorde nog att han fick mer respekt.

Hans serve är fortfarande grym, men det var nog ett smart drag av hans nya tränare att få Andy att hålla igen lite. Ligger han på 70% förstaservar är han nästan omöjlig att bryta. Så varför gå för fullt och landa på 60?
Senast redigerad av Vobbler 2009-08-13 kl. 22:36.
Citera
2009-08-14, 01:02
Medlem
Kongo_89s avatar
hoppas på wawrinka ikväll sen en annan match som jag inte märkt någon pratat om är simon mot tsonga.

2 spelare som är verkligen natt och dag. simon åkte ut tidigt i hamburg för nån vecka sedan och tsonga har inte heller presterat sin bästa tennis på sistone.
tror på tsonga men man vet aldrig med dessa 2 herrar.

fråga: någon som vet om robin söderling ställer upp i cincinatti nästa vecka? eller vilar han fullt till U.S open?

vart ser ni matcherna? själv ser jag på fromsport.com på halvdan kvalite. någon som kan bättre sidor?
Citera
2009-08-14, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tesnot
Jag sitter också fulladdad med chips, läsk och annat smått och gott. Många intressanta matcher ikväll.
Din feta jävel Det gör jag med, fast ikväll! Ännu mer intressanta matcher idag!
Citera
2009-08-14, 19:41
Bannlyst
Vars kan jag se tennisen? Alla streams jag hittar suger. Unibet visar för liten bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in