Citat:
Haha den var för feg. Hade du sagt någonsin så hade du fått min respekt
Nej men skämt åsido. Håller hans handled ungefär två år så kan han ta sig in på topp-10 igen men där tror jag det tar stopp. Det blir aldrig någon mer grand slam titel för honom tyvärr. Otroligt synd måste man säga, det såg så jävla bra ut år 2009, han hade kunnat bli bäst av alla om hans jävla handleder bara hade varit bättre. Han hade sin chans i Wimbledon för några år sedan när han spelade utan smärta, det var hans sista riktiga chans på en till grand slam tror jag.
Tror han behöver minst 18 månader på sig (om han kan spela utan bakslag) för att bli topp10 igen. Men får han minsta lilla bakslag så kommer det inte att gå dock. Allt hänger på hur pass frekvent han kan spela, klarar han spela lika frekvent som han gjorde förra gången han gjorde comeback så kan det gå men är det lite sämre den här gången så blir det givetivs svårt.
Citat:
Han är rankad #420 och är en världsstjärna, vilket innebär att han kommer att få mycket wild cards om han vill. Så det enda han behöver göra är att vinna matcher, vilket han redan bevisat att han kan göra mot topp100-spelare. Så för honom så kommer det gå mycket snabbare än normalt.