Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
dubbelpost
Men när jag ändå skriver
När du sägar att man INTE vill fylla på, säger du de genom att man e nöjd med ruset under hela tiden? eller behöver man inte komma högre?
många frågor jag vet

Jag skulle nog säga så här:
Ville inte fylla på för att jag kände helt enkelt inte för det. Sen var det nog lite i bakhuvudet också att det sitter i en jävla evighet och trots att jag stoppade i mig första bomben vid 13-tiden tänkte jag på att sömn vore trevligt sådär tolv timmar senare...
Ska inte köpa mer 4-FMP för att ruset är inte så jävla fantastiskt. Jag har beskrivit det åt methylonehållet, även om jag läst att det ska vara något åt MDMA/amfetamin-hållet, vilket enligt mig inte alls stämmer. Jag blev mild och ruset kom och ruset gick, mest på ett sätt som gjorde att det kändes som att någon kittlade mig i hårbottnen, men mycket mer än så var det faktiskt inte.
Rekommenderar faktiskt inte 4-FMP till något annat än att ha som grund i ett längre rus, och då köra det först av allt för att ha som bas. Sen vet jag inte hur det funkar med andra kemikalier, har bara provat methylone och meph och lite till...
För dyr och för "tråkig" för mig i alla fall, det är slutsatsen jag kommit fram till efter nästan en gubbe.
Nu orkar jag inte skriva mer, blöh.