Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-22, 12:27
  #1
Medlem
Funderar på att beställa en omgång av 4-FMP. Men innan dess skulle det ju vara trevligt med en tråd där man kan snacka om detta.

Hur upplever ni som testat ruset av 4-FMP? Blir man jävligt snurrig eller är man kontrollerad? Hur känns det, är det skönt och behagligt som tjack eller?

Vilka combos skulle kunna funka med 4-FMP, Mephe? Nån som testat?

Har hört att man blir kåt på 4-FMP, nån som kan bekräfta.

Nu diskuterar vi gott folk!
Citera
2008-05-22, 12:31
  #2
Medlem
jerkuss avatar
Sök! Sök sök sök sök sök sök! Det är ju faktiskt så jävla lätt!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=100176
Citera
2008-05-22, 12:32
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Sök! Sök sök sök sök sök sök! Det är ju faktiskt så jävla lätt!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=100176

Har sökt, men saknar info...finns ingen bra sådan tråd tycker jag själv, bara halvdanna försök till sådana.
Citera
2008-05-22, 13:40
  #4
Medlem
henke1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978
Har sökt, men saknar info...finns ingen bra sådan tråd tycker jag själv, bara halvdanna försök till sådana.

har också sökt men bara hittat trådar med mkt knapp information, de jag skulle vilja veta är om 4-fmp är enbart som tjo eller är de som Tjo/Mdma i dess effekt?
Citera
2008-05-22, 16:35
  #5
Avstängd
deathstar242s avatar
Jag tycker att 4-fmp är som en light,light variant av riktigt tjack.. Man känner en viss eufori liknande den på tjack.. Tycker personligen inte att det har några likheter med mdma utom då att man fortfarande är social. Har inte upplevt mig varken snurrig eller ngt annat negativt mer "introvert" än på bra tjack men fortfarande social. Ruset är mer kortvarigt och man ska dessutom passa sig för att dra i sig för mycket då jag läst på engelska drog-forum som jag inte orkar leta upp länkar till nu att skiten ska vara lätt att överdosera - så mer än en gubbe på en tripp kanske ska undvikas. En bra startdos för mig var iaf en dryg 0,2:a - helt klart värdare att köpa riktigt tjack iaf, men en funktionell rc helt klart..
Citera
2008-05-23, 02:42
  #6
Medlem
Pacomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Jag tycker att 4-fmp är som en light,light variant av riktigt tjack.. Man känner en viss eufori liknande den på tjack.. Tycker personligen inte att det har några likheter med mdma utom då att man fortfarande är social. Har inte upplevt mig varken snurrig eller ngt annat negativt mer "introvert" än på bra tjack men fortfarande social. Ruset är mer kortvarigt och man ska dessutom passa sig för att dra i sig för mycket då jag läst på engelska drog-forum som jag inte orkar leta upp länkar till nu att skiten ska vara lätt att överdosera - så mer än en gubbe på en tripp kanske ska undvikas. En bra startdos för mig var iaf en dryg 0,2:a - helt klart värdare att köpa riktigt tjack iaf, men en funktionell rc helt klart..

Vet inte vart du fått tag i ditt 4-fmp men 200mg för en dos :O?.
Har kört ett par gånger, pulvret är gul aktigt och exploderar verkligen om man drar det i näsan (INTE att rekommendera). Har tagit max 150 mg, vanligt vis ligger jag på 120.
Blir mer social på 4-fmp än jag blir på tjack , pratar konstant. Man får inte super eufori, Men det sociala är sinnesjukt.
Gillar 4-fmp skarpt, dock är ATN jobbig som fan.
Citera
2008-05-23, 08:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pacoman
Vet inte vart du fått tag i ditt 4-fmp men 200mg för en dos :O?.
Har kört ett par gånger, pulvret är gul aktigt och exploderar verkligen om man drar det i näsan (INTE att rekommendera). Har tagit max 150 mg, vanligt vis ligger jag på 120.
Blir mer social på 4-fmp än jag blir på tjack , pratar konstant. Man får inte super eufori, Men det sociala är sinnesjukt.
Gillar 4-fmp skarpt, dock är ATN jobbig som fan.

Är atn värre än på tjack?
Får man sköna rysningar och skönt sug i kroppen på 4-fmp?
Citera
2008-05-23, 08:19
  #8
Avstängd
deathstar242s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacoman
Vet inte vart du fått tag i ditt 4-fmp men 200mg för en dos :O?.
Har kört ett par gånger, pulvret är gul aktigt och exploderar verkligen om man drar det i näsan (INTE att rekommendera). Har tagit max 150 mg, vanligt vis ligger jag på 120.
Blir mer social på 4-fmp än jag blir på tjack , pratar konstant. Man får inte super eufori, Men det sociala är sinnesjukt.
Gillar 4-fmp skarpt, dock är ATN jobbig som fan.

Köpte mitt från PC.. Vet inte .. har kanske högre tolerans än dig.. Tycker att det känns svagt men är ju nojjig på o.d.. Tycker inte att det är nån speciell at på skiten, dock svider det som du säger i näsan..
Kände mig också social men inte i närheten som jag gör på riktigt tjack! I stick to the real deal for now on..
Citera
2008-05-23, 11:28
  #9
Medlem
henke1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacoman
Vet inte vart du fått tag i ditt 4-fmp men 200mg för en dos :O?.
Har kört ett par gånger, pulvret är gul aktigt och exploderar verkligen om man drar det i näsan (INTE att rekommendera). Har tagit max 150 mg, vanligt vis ligger jag på 120.
Blir mer social på 4-fmp än jag blir på tjack , pratar konstant. Man får inte super eufori, Men det sociala är sinnesjukt.
Gillar 4-fmp skarpt, dock är ATN jobbig som fan.

Ok och du kan inte dra några linjer mot att de ska kännas som mot mdma/Tjo hållet?

Finns ett par på erowid som säger att dom 3 första timmarna är mot mdma hållet sen planar de ut till att bli ett mer tjo rus över de hela
Citera
2008-05-23, 11:36
  #10
Medlem
Jag är fortfarande nyfiken på hur man känner sig på 4-fmp. Nån som kan beskriva ruset lite mer detaljerat. Hur man känner sig i kroppen, får man rysningar som på tjack, kroppsorgasmer som på mdma, eller inget sådant alls. hur länge varar isåfall dessa sköna kroppsliga effekterna?
Citera
2008-05-23, 14:07
  #11
Medlem
panoramas avatar
Har kört 4-FMP + Mephedrone, vilket var schyst. Men dock tror jag att dosen 4-FMP var ganska låg så jag vet fortfarande inte riktigt hur den påverkade ruset. Har det mesta av min gubbe kvar, inte hunnit köra den solo särskilt mycket faktiskt...
Citera
2008-05-23, 15:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panorama
Har kört 4-FMP + Mephedrone, vilket var schyst. Men dock tror jag att dosen 4-FMP var ganska låg så jag vet fortfarande inte riktigt hur den påverkade ruset. Har det mesta av min gubbe kvar, inte hunnit köra den solo särskilt mycket faktiskt...

I vilken ordning intog du dessa två?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback