2008-05-26, 16:21
Bannlyst
Får man säkert.. Fick hem 2G idag från dansken
Citera
2008-05-26, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandwish77

kan du inte skriva en utförlig rus-rapport
Citera
2008-05-27, 07:13
Medlem
Citat:
Hur lång tid tar det att få hem från dansken från att man beställer?
Citera
2008-05-27, 14:10
Medlem
henke1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffe1978
Hur lång tid tar det att få hem från dansken från att man beställer?

man har de på två dar efter han sett din betalning å skickar de

Men han tar inte in några nya kunder från Sverige
Citera
2008-05-27, 14:10
Medlem
henke1984s avatar
Citat:

Soft, sitter på lite mer, skulle villja ha en vettig rapport på rus effekten innan jag provar.. men snart kan jag afn inte hålla mig längre
Citera
2008-05-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
man har de på två dar efter han sett din betalning å skickar de

Men han tar inte in några nya kunder från Sverige

ok, vart får man då tag på det? Nån annan shop?
Citera
2008-05-27, 14:40
Medlem
StorSnokens avatar
Har några små frågor om 4-FMP, såg en sida som tog 600 SEK för 1 gram, är det dyrt / billigt?

Är det klassat ännu?
Syns det på urin/blodprov?

mvh
Citera
2008-05-27, 23:21
Bannlyst
Joo

Hmm är inte så bra på att skriva rapporter men nåra ord kan ni väl få.. Gladare rus än på tjack måste ja säga. Inte lika mycke tandagnisslan. Inte lika hård avtändning.. Inte lika mycke nojja. som på vanligt grispulver.Men de går åt en 0.1a minst.. Känns trevligare rent kvalitetsmässigt avseende effekten.. Inte lika intensift men trevligare.. Kanske är en e nisse va vet jag.
Citera
2008-05-28, 00:08
Medlem
panoramas avatar
Jag körde först 140 mg solo igår sen fyllde jag på efter en timme med ca 100 till. Tog ca 75 minuter från första bomben tills det började kännas ordentligt. Men hela tiden gick ruset i vågor också. När det väl var nice var det sjukt nice. Satt i kanske en 6 timmar med klart märkbar effekt. Kunde inte sova särskilt bra i natt heller, men det var inte hopplös AT idag på jobbet. Läkerolpupiller i minst 12 timmar efter första drop också, bland de största jag haft.

Nu när jag provat både methylone och 4-FMP solo och tillsammans måste jag säja att de påminner om varandra på så sätt att de är sjukt softa. Jag kände mig inte alls speedad av det jag tog igår, mer lite luddig och skön i huvudet.

Hoppas det hjälpte lite mer. Orkar inte skriva just nu, kollar imorgon för att se om jag kanske kan svara på några fler frågor eller vara mer specifik.
Citera
2008-05-28, 00:09
Medlem
panoramas avatar
Citat:
Hmm är inte så bra på att skriva rapporter men nåra ord kan ni väl få.. Gladare rus än på tjack måste ja säga. Inte lika mycke tandagnisslan. Inte lika hård avtändning.. Inte lika mycke nojja. som på vanligt grispulver.Men de går åt en 0.1a minst.. Känns trevligare rent kvalitetsmässigt avseende effekten.. Inte lika intensift men trevligare.. Kanske är en e nisse va vet jag.
Yep, ingen tandgnissling för mig heller förutom lite spända käkar när jag försökte sova. Men jag brukar iofs inte ha direkta problem med det heller.
Citera
2008-05-28, 00:48
Medlem
henke1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panorama
Jag körde först 140 mg solo igår sen fyllde jag på efter en timme med ca 100 till. Tog ca 75 minuter från första bomben tills det började kännas ordentligt. Men hela tiden gick ruset i vågor också. När det väl var nice var det sjukt nice. Satt i kanske en 6 timmar med klart märkbar effekt. Kunde inte sova särskilt bra i natt heller, men det var inte hopplös AT idag på jobbet. Läkerolpupiller i minst 12 timmar efter första drop också, bland de största jag haft.

Nu när jag provat både methylone och 4-FMP solo och tillsammans måste jag säja att de påminner om varandra på så sätt att de är sjukt softa. Jag kände mig inte alls speedad av det jag tog igår, mer lite luddig och skön i huvudet.

Hoppas det hjälpte lite mer. Orkar inte skriva just nu, kollar imorgon för att se om jag kanske kan svara på några fler frågor eller vara mer specifik.
'

Aaa man blir soft som på Methylone älskar M1 rus

vad tror ni om en bomb A 200 mg från start? eller ska man ta 250?
Citera
2008-05-28, 06:48
Medlem
panoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
Aaa man blir soft som på Methylone älskar M1 rus

vad tror ni om en bomb A 200 mg från start? eller ska man ta 250?
Det är inte exakt som methylone men åt det hållet upplevde jag det senast i alla fall.

Kör på 150 mg, vänta en timme sen fyll på om du tycker att det behövs. Hade varit min rekommendation i alla fall. Känns som att det är mer potent än methylone så du behöver inte lika mycket. Sitter i vansinnigt länge, sa jag det? Sen är det inte så att man direkt vill fylla på heller, vilket är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in