2008-05-20, 20:28
Medlem
leopardlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tureture
Vi försöker få fram så mycket som möjligt! Men "Alingsåsarna" är inte speciellt hjälpsamma här!
Det kanske är så att familjen inte är speciellt kända? Alingsås är ju inte pyttlitet precis?
För egen del har jag barn och familj att ta hand om,sen är jag inte någon erfaren amatördeckare heller Alingsås ÄR ganska litet,men det är inte så litet att alla vet allt om alla heller,många flyttar dessutom hit från Göteborg.Jag har sett tjejen ibland på stan,men känner inte till henne mer än till utseendet.Om någon vill ha geografiska upplysningar om hur det ser ut på olika platser osv kan jag kanske hjälpa till,men jag känner som sagt inte till familjen alls.
Citera
2008-05-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svesve
Förstår, själv är jag något äldre men av de jag talat med är det ingen som känner till familjen. Visst är det så, man möter nya ansikten varje dag.

Exakt! Det är ingen minimal stad trots att världen ibland kan kännas liten. Jag känner dock en som vet vem Nathalie är/var.
Citera
2008-05-20, 20:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Finns det verkligen inga kameror på tågstationen i Alingsås?

På en timme kan hon även tagit sig till en annan stad.
Citera
2008-05-20, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hewkan
Kvällsöppna Statoilmackar brukar ha övervakningskameror?

Ja, den tidigare nämnda macken har det. Dock är det någon enstaka mer som har öppet kring kl.21, de flesta ligger i och för sig ganska långt från de diskuterade områdena.
Citera
2008-05-20, 20:30
Medlem
Är det någon som vet VAR de letar just nu?
Citera
2008-05-20, 20:32
Medlem
leopardlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Finns det verkligen inga kameror på tågstationen i Alingsås?
Det gör det nog,det hände en olycka vid perrongen för några år sen och de satte väl upp efter den om inte annat kan jag tänka mig.På lokaltågen finns kameror.I lokaltågsväntallen/busstationen skulle jag bli mycket förvånad om det inte finns kameror,speciellt som det klottras en del där.
Citera
2008-05-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -big kahuna-
Visst ligger det något i det

Nåja, hur som helst så är jag lite besviken att det framkommit så pass lite i den här tråden om man jämför med Englatråden. Det var Englatråden som fick mig intresserad av denna forumdel (och ja, jag har faktiskt läst igenom hela Englatråden )

mvh

Vi gör så gott vi kan, men vi är beroende av våra lokala FB-utsända i Alingsås/Herrljunga-trakten. Själv är jag intresserad av att veta vem pojkvännen egentligen är för en person, jag lägger nu ut en länk med hans namn. Ni som känner till personen, berätta gärna vad det är för en....

http://personer.eniro.se/query?what=wp&lang=&ax=&search_word=Niklas+Granber g&geo_area=52491+HERRLJUNGA
Senast redigerad av Nattvandraren 2008-05-20 kl. 20:40.
Citera
2008-05-20, 20:37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Var det inte någon i tråden som sa att pojkvännen hade B kort och samtidigt någon annan som sa att han körde lastbil? Tycker det verkar mysko. Kan ju iochförsig vara en lätt lastbil.

Han har B-körkort och har varit anställd på ett åkeri. Vad han gjorde på åkeriet är mig veterligen inte klarlagt. Tror någon drog en lite förhastad slutsats om att han körde lastbil, i likhet med de misstänkta gärningsmännen i Mora- och Stjärnsundfallen.
Citera
2008-05-20, 20:40
Medlem
Troians avatar
Den relativa avsaknaden av vittnen tycker jag dock tyder på att hon inte setts/filmats i annan stad. Tror inte hon tog tåget. Torde finnas ordentligt med vittnen isf.
Citera
2008-05-20, 20:43
Medlem
leopardlilys avatar
"Vittne" har sett henne längs Boråsvägen enligt Expressen.
http://www.gt.se/nyheter/1.1168421/vittne-sag-nathalie-johansen
Citera
2008-05-20, 20:43
Medlem
Nu flög en polishelikopter förbi här igen. Nu in mot skogen i riktningen mellan herrljunga och borås sett från ängabo.
Citera
2008-05-20, 20:44
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leopardlily
"Vittne" har sett henne längs Boråsvägen enligt Expressen.
http://www.gt.se/nyheter/1.1168421/vittne-sag-nathalie-johansen

Vittnen har sett henne även i Göteborg och Oslo. Vad som gör vittnet vid Boråsvägen lite speciellt är att han uttalar sig i media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in