Citat:
Nu berättar den 21-årige pojkvännen om Nathalies sista timmar i livet - och hur han grävde ner kroppen i åkern.
Samtidigt visar han hur han dödade sin flickvän genom att använda ett livsfarligt grepp han sett i kampsportprogram på tv.
- Jag vet exakt hur man utför greppet, säger 21-åringen i förhör.

kall jävel.. Sitter och lär sig grepp från Ultimate Fighting, och utför sånna grepp på en försvarslös tjej.. vilken jävla råtta...
http://www.gt.se/nyheter/1.1369829/nathalies-sambo-sa-dodade-jag-henne
Citat:
- Jag tänkte ju massa olika grejer, men det var först när jag åkte i bilen som jag kom på vad jag skulle göra, säger 21-åringen i förhör.
- Så åker jag hem till morsan och hämtar en spade.
Var det ingen som märkte det? Verkar ju underligt om man kan komma hem, hämta en spade.. Och senare är hans flickvän spårlöst försvunnen.. Reagerar inte föräldrarna då?
Citat:
I polisförhören märks att förhörsledaren är upprörd över vad han får höra. Minst tre gånger svär han åt 21-åringen.
Om kläderna: "Var fan gjorde du av dom då?". Om lögnerna: "Hur fan har du kunnat bära på detta då?" Och när 21-åringen berättar att han där i badrummet efter en stunds ultimate fighting kopplade ett nytt, bättre grepp om Nathalies hals: "Vad fan då för?"
Så meningslöst. Ännu en ung kvinna dödad i sitt hem. Ännu en sörjande familj. Vad fan då för?
Förhörsledaren verkar gått riktigt hårt på honom, han har säkert suttit och lipat som en liten jävla flicka.. Gott åt han...