2008-09-30, 19:37
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Tror ni att grabben grävde ner N nära huset så han kunde gå till henne när han ville? Kan han vara så bränd i skallen?
Nej, jag tror han grävde ner henne där för att han kände till platsen.
Citera
Medlem
mjohan84s avatar
Jennsan Frågan är varför tjejer gillar att leka med killar på det sättet ? Är det inte bättre att göra slut då? Man älskar väl inte en person om man raggar på andra? Tro mig, jag försvarar absolut inte sättet NG behandlade N på nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboras
Ja fast NJ:s egna flirtande nämns inte hans är det så är han ännu mer idiot
förresten läst i tråden tidigare så vad är pv

nu hängde jag inte riktigt med dannestumpan
vad menar du? hehe
Citera
2008-09-30, 19:39
Medlem
Citat:
Jennsan Frågan är varför tjejer gillar att leka med killar på det sättet ? Är det inte bättre att göra slut då? Man älskar väl inte en person om man raggar på andra? Tro mig, jag försvarar absolut inte sättet NG behandlade N på nu.

varför tjejer gillar leka? oj oj om man kunde räkna hur många ggr killar håller på likadant, men deras tjejer dödar dom inte o gräver ner dom på en åker dock..
Citera
2008-09-30, 19:40
Medlem
jennsan22s avatar
Citat:
Tror ni att grabben grävde ner N nära huset så han kunde gå till henne när han ville? Kan han vara så bränd i skallen?

Nja, finns ju en möjlighet att det kan vara så men tror mer på att han antingen handlade i panik eller gömde henne där tills vidare som sen bara blev längre och längre tid.
Citera
2008-09-30, 19:42
Medlem
Citat:

fullt möjligt
Citera
2008-09-30, 19:44
Medlem
jennsan22s avatar
Citat:

Nu är ju detta inte ett kvinnligt beteende utan ett mänskligt beteende som både tjejjer och killar gör. Ofta. Ja, varför dom inte gör slut? Ja dom kanske har en trygghet i relationen som dom inte vill mista, dom kanske inte vågar.
Ja det kan finnas många orsaker.
Nej, jag hoppas verkligen inte att du försöker försvara hans handlande.
Citera
Medlem
jag kan inte ta till mej tanken att han skulle vilja gräva ner henne där "tillfällingt" för att sedan flytta henne..det måste ju va väldigt sällsynt att nån som dödar sin egen tjej, vill/kan gräva upp liket efter ett tag o flytta det..ush..nej känns nog mer som att han ville bli av med det snabbt som fan, och den platsen var den "bästa" han kom på..
fast iofs...så har det väl hänt nån gång förut, att en kille dödade sin tjej, och han och hans kompis flyttade liket från en plats till en annan, en tid efter..
dock så blev pojkvännen nergolad av sin kompis...

men iaf..känns inte som att det är det första man tänker, att hitta en provisorisk grav..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderfulll
nu hängde jag inte riktigt med dannestumpan
vad menar du? hehe

om han vart lika god kålsupare är det lite konstigt att ingen har tagit upp det
dessutom blir han ju ännu mer efterbliven om han inte kan ta straffet att hon lämnar han om han vart otrogen själv
Citera
2008-09-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboras
om han vart lika god kålsupare är det lite konstigt att ingen har tagit upp det
dessutom blir han ju ännu mer efterbliven om han inte kan ta straffet att hon lämnar han om han vart otrogen själv

så sant så sant..men det har tyvärr hänt inte bara en gång bland folk i min omgivning fast dessa killar har ju vart lite " udda" på sitt sätt oxo...han verkade ju va en "helylle" sportis..som flippade...hmm
det e läskigt när man tänker hur folk kan begå så sjuka gärningar mot någon dom älskar..jag kan inte förstå saknaden av empati....
Citera
2008-09-30, 20:49
Medlem
Arbetarbroders avatar
Nu får ni ursäka mig för jag inte läst igenom hela tråden utan är lat och bara ställer en fråga. Hursomhelst: har det läckt ut någon bild på nätet på gärningsmannen? Vill gärna se hur han se ut.
Citera
2008-09-30, 20:55
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Nu får ni ursäka mig för jag inte läst igenom hela tråden utan är lat och bara ställer en fråga. Hursomhelst: har det läckt ut någon bild på nätet på gärningsmannen? Vill gärna se hur han se ut.

Jag tror det skall finnas en bild men jag är inte säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in